توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50249
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
همدردی خاص با خانواده آستوری، فیورنتینا را به دردسر انداخت!
هنوز سه روز از مرگ تلخ کاپیتان جوان تیم فوتبال فیورنتینا نگذشته که جنجالی مضحک با ابراز همدردی‌های تعارف‌گونه با خانواده او شکل گرفته است.
همدردی خاص با خانواده آستوری، فیورنتینا را به دردسر انداخت!
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی که فوتبال ایتالیا در شوک از دست دادن داویده آستوری، مدافع ملی پوش فیورنتینا به سر می‌برد، داستانی مضحک در کالچو شکل گرفته است. پیکر بی‌جان مدافع میانی 31 ساله پیشین فلورانسی‌ها صبح یکشنبه در حالی در اتاقش در محل اقامت تیم پیدا شد که تیمش عصر همان روز قرار بود در زمین اودینزه به میدان برود. این اتفاق فوتبال ایتالیا را شوکه و تمامی 7 بازی روز دوم هفته بیست و هفتم سری A را لغو کرد.

در پی این اتفاق سیلی از پیام‌های تسلیت و حمایت‌آمیز برای خانواده آستوری ارسال شد. همچنین بحث‌هایی هم در مورد لزوم حمایت از بازماندگان او از جمله همسر و دختر دوساله‌اش مطرح و گفته شد که باشگاه فیورنتینا قصد دارد مابقی حقوق بازیکن فقید خود را نه تنها تا پایان قرارداد فعلی‌اش بلکه تا پایان قرارداد جدیدی که برای عقد آن با او به توافق رسیده بود به خانواده‌اش پرداخت کند (آستوری پیش از این سالانه 1.3 میلیون یورو حقوق می‌گرفت).

حتی جووانی مالاگو، رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا هم در یک نشست خبری از مقامات باشگاه فیورنتینا بابت این حرکت زیبای‌‌شان قدردانی کرد. این داستان چندین ساعت در فضای مجازی نقل شد تا اینکه چند منبع خبری معتبر اعلام کردند این خبر چیزی نبوده جز یک بلوف یا یک تعارف که صرفاً برای ابراز همدردی با خانواده آستوری عنوان شده است.

چیزی که باعث شد این منابع خبری، داستان حمایت مالی باشگاه فیورنتینا از خانواده آستوری و تصمیم آنها برای پرداخت حقوق قرارداد جدید این بازیکن به خانواده‌اش را یک بلوف بنامند، بیانیه‌ای بود که کمتر از یک ساعت از زمان قدردانی مالاگو از فلورانسی‌ها روی سایت این باشگاه قرار گرفت.

باشگاه فیورنتینا در این بیانیه آورده است: ما برای گرامیداشت یاد داویده، تنها سکوت و احترام می‌خواهیم. فیورنتینا، هنوز در شوک این حادثه تراژیک است و از همه تنها سکوت و احترام می‌خواهد.

همان منابع خبری که داستان پرداخت شدن حقوق آستوری به خانواده‌اش را بیشتر یک حرکت نمادین دانسته‌اند تا اقدامی رسمی، تأیید کرده‌اند که باشگاه فیورنتینا از اظهارات مالاگو شوکه شده‌ و مخاطب بیانیه‌ای هم که این باشگاه منتشر کرده کسی نیست جز رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا.

به این ترتیب در حالی که هنوز پیکر مدافع میانی سابق فیورنتینا به خاک سپرده نشده است (خاکسپاری او پنجشنبه هفته جاری است) جنجالی مضحک در ادامه اتفاقی تلخ در کالچو شکل گرفت.
Share/Save/Bookmark