توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64127
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷
وعده وزیر راه به مردم/ پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور ‌طبق زمان‌بندی بهره‌برداری می‌شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها طبق زمان‌بندی مشخص‌شده اجرایی می‌شود.
وعده وزیر راه به مردم/ پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور ‌طبق زمان‌بندی بهره‌برداری می‌شود
محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان‌ها طبق زمان‌بندی مشخص‌شده اجرایی می‌شود تا بتوانیم در زمان مقرر این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان اردبیل نیز عملیات اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی با جدیت پیگیری می‌شود افزود: این پروژه‌ها نیز بر اساس زمان‌بندی مشخص‌شده اجرا و در زمان مقرر افتتاح خواهند شد و به بهره‌برداری خواهند رسید.

اسلامی تصریح کرد: در برخی از قطعات و پروژه‌ها نیز در حال حاضر عملیات اجرایی از زمان‌بندی مشخص‌شده جلوتر است و با وجود محدود بودن منابع مالی کشور با اراده دولت و تأکید رئیس جمهور پروژه‌ها طبق زمان‌بندی اجرا می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد‌: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن اردبیل نیز پیشرفت خوبی دارد و انتظار می‌رود تا پایان تابستان امسال ایستگاه راه‌آهن اردبیل تکمیل شود و این پروژه طبق قول دولت در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی در حوزه راه‌ها اضافه کردن سالانه 60 کیلومتر راه به شبکه بزرگراهی است که این طرح نیز با جدیت در استان اردبیل اجرا می‌شود.

اسلامی گفت: ساماندهی راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیز نیازمند 1هزار میلیارد تومان اعتبار است.
Share/Save/Bookmark