توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63317
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
تشکیل 22 کمیته برای بزرگداشت دهه فجر
یک مسئول: تشریح دستاوردهای انقلاب را در دستورکار داریم
یک مسئول: تشریح دستاوردهای انقلاب را در دستورکار داریم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: 22 کمیته برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال در استان تشکیل داده‌ایم.

عباس سروری در اولین کارگروه ارتباطات و رسانه دهه فجر انقلاب که امروز(23 دی) با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزارشد، بااشاره به در پیش بودن چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این دهه، تاکنون 22 کارگروه در استان تشکیل داده‌ایم.

وی کارگروه ارتباطات و رسانه را از جمله این کارگروه‌ها اعلام کرد و گفت: در این کارگروه تلاش می‌شود تا دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح کنیم.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآورشد: در شرایطی که امپراطوری رسانه‌های استکبار تمام تلاش خود را برای براندازی نظام بکار گرفته‌اند، رسانه‌های ما نیز باید از این موقعیت استفاده کنند و به دفاع از حقانیت انقلاب و خون شهدا بپردازند.

وی به همزمانی روز 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: بنا داریم در این روز برنامه‌های ویژه ای را برای بزرگداشت این سردار شهید برگزار کنیم.

سروری در ادامه ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اکراینی، اظهارکرد: شورای تبلیغات اسلامی استان در نظر دارد ظرف چندروز آینده مراسم یادبودی را برای جانباختگان این حادثه با حضور آحاد مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار کند.

وی در ادامه گفت: سردار حاجی زاده و سردار سلامی شهادت گونه و جوانمردانه در مقابل این حادثه دردناک مسئولیت را پذیرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بابیان اینکه مردم ما همواره پشتیبان سپاه پاسداران هستند، تاکید کرد: ما حمایت قاطع خود را از اقدامات ارزشمند و آبرومندانه سپاه پاسداران در پاسخ دادن به جنایتکاران استکباری اعلام می‌کنیم و این اقدام سپاه باعث شده تا آمریکا در جای خود میخکوب شود.

در ادامه این نشست، حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وقوع انقلاب اسلامی یک معجزه و از امدادهای الهی بود.

وی اضافه کرد: در طول چهاردهه‌ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته، دستاوردهای زیادی داشته‌ایم و در 40 حوزه قله‌های علم و دانش را فتح کرده‌ایم.

موحد تاکید کرد: به منظور اطلاع رسانی در این زمینه‌ انتظار داریم رسانه‌های استان به بررسی و تحلیل این دستاوردها بپردازند و از سوی دیگر به شبهاتی که دشمنان مطرح می‌کنند، پاسخ دهند.

وی بااشاره به تشکیل کارگروه ارتباطات و رسانه دهه فجر انقلاب در استان، اعلام کرد: دراین کارگروه که با حضور فعالان رسانه‌ای استان شکل گرفته، در نظر داریم تیم داوری سه نفره‌ای متشکل از نمایندگانی از خانه مطبوعات، بسیج رسانه و شورای تبلیغات اسلامی تشکیل دهیم تا خبرگزاری‌ها و نشریات برتر استان که در بحث پوشش و تحلیل دستاوردهای انقلاب در این دهه فعال هستند را انتخاب و در روز خبرنگار از آنها تجلیل کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه بااشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی شناسنامه ملت ایران بود و در هرجایی از عالم ظلمی بر مسلمانان وارد می‌شد، برای حق خواهی پا پیش می‌گذاشت.

وی به مراسم باشکوه تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع این سردار یک رستاخیز انسانی و یک نمایش بزرگ انسانی بود که خداوند برای انقلاب و این شهید رقم زد.

موحد تاکید کرد: با رشادت‌هایی که حاج قاسم طی چند دهه گذشته انجام داده، اکنون سنگرهای کلیدی جهان با روح مقاومت و تفکر انقلابی درحال فتح شدن هستند.

وی متذکرشد: حاج قاسم سلیمانی در دهه‌های گذشته به اندازه ظرفیت تمامی دستگاه‌های فرهنگی ما یک تنه برای کشور کار فرهنگی کرد و به خاطر اخلاصی که داشت یک رستاخیز انسانی را شکل داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: در شرایط کنونی، برخی از شعارهای انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی رفته و نشر انقلاب اسلامی در همه جای دنیا دیده می‌شود و دیگران ما را بعنوان الگوی ظلم ستیزی قبول دارند و تحسین می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمن شاید از نظر رسانه‌ای یک میدان وسیعی را در اختیار داشته باشد، اما ایمان علمداران رسانه‌ای ما را ندارند.

موحد به مسئولیت خطیر فعالان رسانه‌ای در این برهه از زمان هم اشاره کرد و گفت: در شرایطی که در جنگ نرم سختی با دشمن هستیم، رسانه‌ها نقش و مسئولیت مهمی دارند و زمانی قلم‌های آنها ارزش دارد که راه حق طلبان را تقویت کند و در راه خدا باشد.

وی در ادامه بااشاره به سانحه سقوط هوایپمای اکراینی، اعلام کرد: دشمن درحالی این روزها برای شهادت نخبگان ما در این سانحه اشک تمساح می‌ریزد که بارها نخبگان هسته‌ای ما همچون شهید شهریاری، احمدی روشن و ... را ترور کرده است.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark