توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70517
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹
یک مسئول:
۵۰ مرغ‌فروشی متخلف کرمانشاه تعزیراتی شدند/ تداوم نظارت بر بازار مرغ
کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه از رصد ویژه بازار مرغ از سوی تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: تاکنون برای ۵۰ مرغ فروشی متخلف کرمانشاه پرونده تشکیل شده است.
۵۰ مرغ‌فروشی متخلف کرمانشاه تعزیراتی شدند/ تداوم نظارت بر بازار مرغ
جلال محکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه همزمان با تلاطم بازار مرغ و در راستای مدیریت قیمت آن در بازار طرح نظارتی ویژه‌ای برای رصد بازار مرغ از ۲۱ آذر در کرمانشاه اجرا شده، اظهار کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و بازار مرغ شامل واحدهای صنفی و کشتارگاه‌ها در سراسر استان رصد می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح گشت‌های مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی و همراهی اداره کل صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و ... برای نظارت بر بازار داریم و رصد بازار مرغ به صورت روزانه انجام می‌شود.

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه تاکید کرد: اگرچه اکنون تلاطم بازار مرغ تا حدودی فروکش کرده اما نظارت‌ها ادامه دارد و با هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و حتی میزان آب موجود در بسته‌بندی مرغ برخورد خواهد شد.

به گفته محکی، تاکنون از ۲۵۰ واحد صنفی عرضه مرغ در سطح استان بازدید به عمل آمده و برای ۵۰ واحد متخلف نیز پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پرونده واحدهای متخلف در اسرع وقت رسیدگی می‌شود، افزود: تاکنون موردی از تخلف منجر به پلمب را در واحدهای عرضه مرغ نداشته ایم.

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه بازرسی را محدود به واحدهای صنفی ندانست و عنوان کرد: در قالب این طرح کشتارگاه‌های مرغ سطح استان نیز به صورت ویژه رصد می‌شوند.
Share/Save/Bookmark