توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58917
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطعا بزرگ‌تر از کی‌روش است
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطعا بزرگ‌تر از کی‌روش است
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران بزرگ‌تر از کی‌روش است و به خاطر همین موضوع دنبال تامین بودجه مناسب برای هزینه‌های استخدام این مربی هستیم.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال و طولانی شدن این پروسه اظهار کرد: این مهم به زودی انجام می‌شود. باید تصمیم نهایی توسط کمیته فنی به عنوان کارشناسان فوتبال گرفته شود و افراد مورد نظر که دارای قابلیت هدایت تیم ملی هستند، به ریاست فدراسیون فوتبال معرفی شوند.

وی تاکید کرد: وقتی می‌خواهید یک کاری را به صورت اصولی انجام دهیم، باید آن را به افراد کاردان محول کنید. تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم ملی را پیگیری می‌کند. تا زمانی که با گزینه موردنظرش به توافق نرسید، آن را اعلام نمی‌کند ولی به محض انتخاب سرمربی شفاف‌سازی‌های لازم صورت می‌گیرد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که چرا پیش از جدایی کی‌روش درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری نکردند، خاطرنشان کرد: آن موقع لازم به انجام این کار نبود. از طرفی ما زمان کافی برای انتخاب سرمربی را داشتیم. وقتی کار بزرگ می‌کنید، بودجه بزرگ هم نیاز دارید.

طالقانی با بیان اینکه مردم و اهالی فوتبال خواستار یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار هستند که از نظر مربیگری در جایگاه بزرگ‌تری هم نسبت به کی‌روش باشد، افزود: تا زمانی که ما به عنوان خدمت‌گزاران مردم در فدراسیون فوتبال هستیم، افراد کوچک‌تر نسبت به مربیان و مدیران سابق را انتخاب نمی‌کنیم. قطعاً مربی بعدی تیم ملی بزرگ‌تر از کی‌روش است.

وی ادامه داد: برای انتخاب چنین فردی نیازمند بودجه و منابع مالی بزرگ هستیم که باید تأمین شود. به همین دلیل هنوز در جریان پروسه تأمین بودجه و انتخاب مربی نیستم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه طولانی شدن انتخاب سرمربی و جای خالی مربی رو نیمکت تیم ملی در نهایت به سود فدراسیون فوتبال است چرا که موظف به پرداخت حقوق اضافه تا شروع مسابقات نیست؟ گفت: بحث صرفه‌جویی نیست. انتخاب مربی کارنامه‌دار برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که لایق این کشور باشد، زمان‌بر است.

او یادآور شد: فکر می‌کنم سرمربی جدید بر اساس تجربیاتی که در گذشته داشتیم، صورت می‌گیرد تا از نظر فنی و مدیریتی، اتفاق خوب رقم بخورد.

طالقانی درباره حضور مهدی تاج در خوزستان و انجام اقدامات لازم برای کمک جامعه فوتبال به سیل‌زدگان این استان نیز گفت: آقای تاج تا ساعت یک بامداد در خوزستان حضور داشت و به اردوگاه‌های سیل‌زدگان سر زد و قول‌هایی داد که عملی می‌شود.

وی افزود: پول‌هایی که از بلیت فروشی هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دست می‌آید، به سیل زدگان اختصاص می‌یابد. ان‌شاء‌الله ثمره این اتفاقات را خواهیم دید. در همین راستا موکبی در استان‌های خوزستان، لرستان، مازندران و گلستان برگزار می‌شود. از طرفی کمک‌ها و اقلام موردنیاز مردم از طرف اهالی فوتبال به استان‌های سیل‌زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark