توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63777
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه
اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر کرمانشاه اعلام شد.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، امروز(16بهمن) در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی 22 بهمن، با بیان اینکه این مراسم در شهر کرمانشاه از دو مسیر چهارراه مدرس به سمت میدان آزادی و نیز سه راه 22 بهمن به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد، گفت: محل تجمع نهایی راهپیمایان در میدان آزادی شهر کرمانشاه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رنجبر با اشاره به آغاز راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9 و نیم صبح روز 22 بهمن، افزود: سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه حجت الاسلام صادقی معاون قوه قضاییه خواهد بود.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به ضرورت مردمی برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن، گفت: استفاده از هر نوع بنر و پلاکارد حاوی نام ادارات و مدارس در راهپیمایی 22 بهمن ممنوع است.

وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب باید به سمت و سویی برویم که تمامی برنامه‌ها مردم محور برگزار شود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این راهپیمایی، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور گسترده مردم مومن و ولایی کرمانشاه در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشیم.

وی با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی خودشان پای کار هستند و از توطئه های دشمنان آگاهی دارند و این موضوع را در مراسم تشییع و خاکسپاری حاج قاسم سلیمانی به خوبی به اثبات رساندند، گفت: مردم ولایی ایران اسلامی در ماجرای شهادت سردار دلها به همگان ثابت کردند که سپاه و نیروهای مسلح را آبروی کشور می‌دانند و قطعا در راهپیمایی 22 بهمن هم که مظهر وحدت و یکپارچگی ملت است، حضور یکپارچه و دشمن‌شکنی خواهند داشت.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست با دعوت از اقشار مختلف برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور پرشور مردم در این مراسم بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهد کرد.

وی از کم توجهی برخی ادارات و هیات‌های مذهبی نسبت به برنامه های دهه فجر انتقاد کرد.
Share/Save/Bookmark