توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58502
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
اوزدویف؛ بازیکنی که بیشترین سود را از انتقال سردار آزمون به زنیت کرد
گزارشگر باتجربه فوتبال روسیه معتقد است که ماگومد اوزدویف، بازیکن ۲۶ ساله بیشترین سود را از انتقال سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی به تیم زنیت سن‌پترزبورگ کرد.
اوزدویف؛ بازیکنی که بیشترین سود را از انتقال سردار آزمون به زنیت کرد
به گزارش خط نیوز و به نقل از سایت یورو فوتبال روسیه، گنادی اورلوف گفت: انتظار نداشتم که سردار آزمون از همان ابتدا در زنیت سن‌پترزبورگ شروع به گلزنی کند اما می‌دانستم بازیکن خوبی است. معتقد هستم که او یکی از بهترین مهاجمان کنونی فوتبال روسیه است و از انتقالش به زنیت ماگومد اوزدویوف بیشترین سود را کرد.

این گزارشگر و مفسر مطرح فوتبال روسیه ادامه داد: حضور سردار آزمون در تیم زنیت سن‌پترزبورگ اعتماد به نفس زیادی به ماگومد اوزدویوف در خط میانی داد. 2 بازیکنی که پیش از این در تیم روبین‌کازان نیز کنار هم بازی کردند. اوزدویوف برادر خلاق خود را در زمین و تیم زنیت سن‌پترزبورگ پیدا کرد. سردار آزمون و اوزدویوف از زمان بازی در روبین‌کازان یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسند. اعتماد به نفس یک بحث روانی است که به اوزدویف با حضور سردار آزمون خیلی کمک کرده است. بدین‌خاطر حضور بازیکن ایرانی در تیم زنیت سن‌پترزبورگ را برای ماگومد اوزدویوف بسیار مفید و سودمند می‌دانم.
Share/Save/Bookmark