توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43101
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
"براری، مولایی و هاشمی شانس مساوی داشتند"
سلیمی: خط خوردن مولایی در حادثه تصادف اثرگذار بوده است/ باید به تصمیم شورای فنی احترام بگذاریم
وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران گفت: براری، مولایی و هاشمی هر سه شانس مساوی برای انتخاب شدن در المپیک داشتند و نمی‌توان گفت حق کدام یک بیشتر بوده است.
سلیمی: خط خوردن مولایی در حادثه تصادف اثرگذار بوده است/ باید به تصمیم شورای فنی احترام بگذاریم
به گزارش خط نیوز؛ بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری مراسم تقدیر و بدرقه ورزشکاران المپیکی مازندران اظهار کرد: دست مسئولان استانی به خاطر برگزاری این مراسم درد نکند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. در دوره قبل هم مراسم بدرقه ورزشکاران المپیک برگزار شد و باعث شد روحیه ورزشکاران اعزامی بالا برود. امسال نیز این مراسم بسیار خوب برگزار شد و قطعا در روحیه ما اثرگذار خواهد بود. ان‌شاءالله با کسب نتایج خوب بتوانیم این لطف و محبت مسئولان استانی را به خوبی جواب دهیم.

دارنده مدال طلای المپیک لندن درباره پیش‌بینی خود از نحوه نتیجه‌گیری‌اش در رقابت‌های المپیک ریو و اینکه آیا برای تکرار مدال طلا به المپیک خواهد رفت گفت: ان‌شاءالله به این هدف بزرگ برسم. من هم قصد دارم خوش‌رنگ‌ترین مدال را از آن خود کنم و مزد زحماتم را بگیرم. دو سه رقیب بسیار مهم دارم دو سه رقیب اصلی از روسیه، گرجستان و لتونی دارم که در سال‌های گذشته مدعی بودند. اما من هم کم نمی‌گذارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

وی با اشاره به مصدومیتی که مدتی گریبانگیر او بوده است گفت: با توجه به مصدومیتی که داشتم کار بسیار سختی پیش رو دارم اما امیدوارم در این مدت باقی مانده به آمادگی خوبی دست یابم و در شرایط ایده‌آلی عازم المپیک شوم.

سلیمی افزود: خدا را شکر شرایطم بهتر از قبل شده و اینکه بتوانیم در روزهای باقی مانده تا اعزام شرایط‌مان را حفظ کنیم تا آسیب نبینیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امیدوارم با دعای خیر مردم کاروان ایران بهترین نتایج را کسب کند.

وی همچنین درباره حادثه تصادف بهادر مولایی و اینکه عده‌ای این موضوع را به خط خوردن او از تیم ملی و عصبانیت ناشی از این موضوع ربط می‌دهند، گفت: او پشت فرمان بوده که به گفته خودش به یک باره خوابش می‌گیرد و این حادثه تلخ برایش اتفاق می‌افتد. قطعا خط خوردن او در این موضوع تاثیرگذار بوده اما همین که این حادثه به خیر گذشت، باید خدا را شاکر بود. البته هم براری، هم مولایی و هم هاشمی شانس مساوی برای انتخاب شدن داشتند و نمی‌توان گفت حق کدام یک از این‌ها بیشتر بوده است. این تصمیمی بوده که شورای فنی اتخاذ کرده و ما هم باید به تصمیم این شورا احترام بگذاریم. آرزو می‌کنم بهادر مولایی هرچه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد و باز هم برای کشور در میادین بعدی افتخارآفرینی کند.
Share/Save/Bookmark