توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58501
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
سولسشایر: تیم باطراوت و پرانرژی در زمین داشتیم/ تا زمانی که روی نیمکت منچستریونایتد باشم از کارم لذت خواهم برد
فوتبال جهان - اولگنار سولسشایر، سرمربی موقت منچستریونایتد می‌گوید تا زمانی که روی نیمکت این تیم باشد از کارش لذت خواهد برد.
سولسشایر: تیم باطراوت و پرانرژی در زمین داشتیم/ تا زمانی که روی نیمکت منچستریونایتد باشم از کارم لذت خواهم برد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (چهار‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک شب رویایی و فراموش‌نشدنی را در تاریخ این باشگاه به ثبت رساندند و با وجود اینکه 9 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و پل پوگبا را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند با نتیجه 3 بر یک پاری‌سن‌ژرمن را شکست دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با تساوی 3 بر 3 و به خاطر گل‌زده بیشتر در خانه حریف جواز حضور در مرحله بعد را دریافت کردند، پس از این بازی گفت: ما می‌توانیم تا مراحل بالاتری نیز پیشروی کنیم، اما باید منتظر باشیم و ببینیم که چه قرعه‌ای نصیب‌مان می‌شود و سپس هر بازی را جدی بگیریم. ما مصدومان و محرومان زیای داشتیم، اما این موضوع شاید چیز خوبی در این بازی بود چون ما تیم باطراوت و پرانرژی در زمین داشتیم. می‌دانستیم که باید دفاع کنیم، با فروتنی سخت تلاش کنیم و تیمی برای انجام این کار داشتیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ که انتظار می‌رود با این برد قابل‌توجه مقابل پاری‌سن‌ژرمن و با توجه به نتایج اخیری که با این تیم کسب کرده قراردادش با باشگاه منچستریونایتد دائمی شود، تصریح کرد: به کارم برای ارائه بهترین عملکردم ادامه خواهم داد و ببینیم که در نهایت سرنوشت ما را کجا خواهد برد. دوران شگفت‌انگیزی را از کار با بازیکنان و کادرفنی دارم تجربه می‌کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تا زمانی که روی نیمکت منچستریونایتد باشم از کارم لذت خواهم برد. هنوز دو یا سه ماه دیگر از قراردادی که با منچستریونایتد دارم، باقی مانده و تا زمانی که روی نیمکت این تیم هستم لذت خواهم برد و لبخند خواهم زد. با باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستیم، حالا چه من روی نیمکت تیم باشم، چه نباشم. همچنان توصیه‌ها و ایده‌های خود برای فصل بعد را به باشگاه می‌گویم. من در کنار مربی تیم، هوادار تیم هستم و بهترین منچستریونایتد را می‌خواهم.

سولسشایر در پایان با اشاره به جشن گرفتن این پیروزی در رختکن منچستریونایتد به همراه سرالکس فرگوسن و اریک کانتونا، خاطرنشان کرد: ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که چطور به مرحله بعد راه پیدا کنیم و این اتفاق هم افتاد. انجام این کار هم به عنوان سرمربی تیم خاص است. رختکن تیم پس از این برد فوق‌العاده بود. جو فوق‌العاده‌ای در رختکن حاکم بود، مالکین باشگاه، مربیان پیشین و بازیکنان پیشین همه آنجا بودند.
Share/Save/Bookmark