توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70831
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷
مدیران باید موجب زینت نظام اسلامی وائمه هدی(علیهم السلام) باشند
مدیران باید موجب زینت نظام اسلامی وائمه هدی(علیهم السلام) باشند
به گزارش خط نیوز: دکتر جهانبخش زنگنه تبار مدیر هسته گزینش استانداری در دیدار جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه که صلاحیت آنها در هسته گزینش به تایید رسیده است، سخنرانی کرد.
زنگنه تبار در این جلسه ضمن عرض تبریک به برادران و خواهران، به خاطر سوابق خوب و قابل قبول در محورهای مورد بررسی در هسته گزینش که منجر به کسب ملاک‌های انتخاب اصلح و احراز صلاحیت انتصاب در پست حساس مدیریتی شده است، مواردی را در راستای وظایف ذاتی هسته گزینش جهت حفظ سلامت، ثبات قدم در انجام وظیفه و خدمت به مردم را یادآوری کرد.
وی گفت : برگرداندن استخدام‌ها و انتصابات مدیران در تمام دستگاه‌های تحت نظر گزینش استانداری به مدار قانون و جلوگیری از انتصاب افراد فاقد شرایط مصرح در قانون گزینش وآئین نامه های آن ،مهمترین وظیفه هسته گزینش جهت رسیدن به هدف مهم سلامت سیستم اداری و ارتقای سطح کارشناسی و مدیریت در استانداری، شهرداری‌ها ودهیاری‌ها استان، تا حد کارمندو مدیر در تراز انقلاب اسلامی است.
وی گفت:دراین نظام ارزشی وبخصوص امروز که کشور در شرایط بسیار حساسی و در تقابل کامل با استکبار جهانی است، همه مستخدمین در تمام سطوح باید خادم مردم و در اوج پاکدستی و پاکدا منی، مدافع ولایت، معتقد و ملتزم به اصل مترقی و ولایت فقیه، قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .
وی گفت این عیب بزرگ ونابخشودنی است که در شرایطی که سرداران ما در دفاع از امنیت و در مبارزه با رژیم صهیونیستی وتروریستها وبرای آزادی قدس شریف، گروه گروه به شهادت می‌رسند و درشرایطی که هنوز تفحص پیکر مطهرشهدای دوران مشعشع دفاع مقدس به پایان نرسیده وهرچند وقت یکبار تعدادی از این افتخارآفرینان ، بردستان ملت بزرگ ایران تشییع می گردند، برخی از مدیران با ارتکاب به فسادهای اخلاقی و مالی با آبروی نظام اسلامی بازی می‌کنند،به حیثیت مجموعه عظیم مدیران مخلص کشور خدشه وارد کنند،موجب ناامیدی مردم وشادی دشمنان می‌گردند.
جهانبخش زنگنه تبار در پایان گفت:
انتظار امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ، همه دلسوزان نظام و ملت شریف ایران از همه ما مدیران این است که صادقانه، خالصانه، و در اوج پاکدستی و پاکدامنی،کسب مهارتهای لازم مدیریتی و با تمام توان، برای پیشرفت همه جانبه کشور تلاش کنیم ،بدرخشیم وموجب زینت نظام اسلامی وائمه هدی(علیهم السلام)باشیم.
Share/Save/Bookmark