توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55261
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
ژنرال علیه عادل؛ بدبختی فوتبال ما اوست!
حمله قلعه نویی به فردوسی پور
من به این که این برنامه هم مدتی است که تحت‌فشار مدیران شبکه3 قرار گرفته کاری ندارم اما مگر می‌شود این آقای مجری برای تیم ملی تصمیم بگیرد یا مربی تیم ملی را جابه‌جا کند یا برای باشگاه‌ها تصمیم‌گیری کند!
حمله قلعه نویی به فردوسی پور
به گزارش خط نیوز، امیر قلعه نویی در مصاحبه‌‌ای با روزنامه فرهیختگان از عادل فردوسی پور صحبت کرد. او در این مصاحبه از کی‌روش استنلی دفاع کرده و علیه کارلوس کی‌روش هم حرف زده. بخش‌هایی از مصاحبه او را بخوانید:
به خاطر استنلی معذرت خواهی کنند!

همین آقایان که 6 هفته انرژی گذاشتند تا کی‌روش استنلی بازی نکند، حالا بیایند و بگویند اشتباه کردیم و از کی‌روش دفاع کنند. اصلا این قانون که نمی‌توان از برخی کشورها بازیکن جذب کرد، اشتباه است چون مربی می‌خواهد براساس افکارش بازیکن بگیرد. حالا قیمت این بازیکن شده 2میلیون دلار. یا همین شهباززاده طی دو سال‌ونیم گذشته کجا بازی کرده؟ اما براساس افکار یک مربی جذب تیمش می‌شود و امروز جزء بهترین‌هاست و جمعه هم یک گل زد و یک پنالتی گرفت. مگر می‌شود یک مجری برای فوتبال این مملکت تصمیم بگیرد؟!

بدبختی فوتبال ما همین آقاست!

من به این که این برنامه هم مدتی است که تحت‌فشار مدیران شبکه3 قرار گرفته کاری ندارم اما مگر می‌شود این آقای مجری برای تیم ملی تصمیم بگیرد یا مربی تیم ملی را جابه‌جا کند یا برای باشگاه‌ها تصمیم‌گیری کند! این بدبختی فوتبال ماست که یک آدم در همه کار دخالت می‌کند و می‌خواهد حرف اول و آخر را بزند. از بالا تا پایین بدبختی فوتبال ماست که یک مجری تلویزیونی بخواهد در همه کار فوتبال این مملکت دخالت کند.

7 سال است به ایرانی‌ها توهین می‌کنند

من از شما می‌پرسم که منشا تنش‌ها چه کسی بوده است؟ هفت سال است این اتفاق می‌افتد ولی همه سکوت کرده‌اند اما آن زمان همه علیه ما شدند. این رفتارها درست نیست که با یک بازیکن بزرگ مثل حمید استیلی که یک بچه اخلاقی است و حجب و حیا دارد و همه جوره برای فوتبال ما زحمت کشیده این‌طور برخورد‌ها شود. مشکل من عدم دعوت بازیکنان تیم‌های بالای جدول نیست بلکه مشکل این است که طی این هفت سال با رفتارهای‌شان به ایرانی‌ها توهین کرده‌اند.
Share/Save/Bookmark