توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 28577
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۴
روایتی از سپردن مسئولیت ها به مردودیان فتنه؛
افزایش نگرانی ها از درز اطلاعاتی اسناد مجمع تشخیص به سرویس های جاسوسی
عناصر حامی فتنه که در آزمایش بزرگ فتنه 88 مردود شده بودند با روی کار آمدن دولت یازدهم توانستند به وزارت علوم دست رسی پیدا کنند. حضور این افراد در وزارت علوم باعث شد تا برخی از اسناد و اطلاعات محرمانه به راحتی سر از رسانه های معاند (رسانه وابسته به سرویس جاسوسی آلمان) و ضد انقلاب در بیاورد. همین اقدامات و منصوب کردن حامیان فتنه در وزارت علوم باعث شد تا نمایندگان مجلس رای به عدم کفایت فرجی دانا بدهند.
به گزارش خط نیوز به نقل از سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، امروز فواد صادقی از عناصر فعال فتنه ۸۸ که در موارد مختلفی به عنوان مجرم امنیتی روانه زندان شده است به عنوان مشاور رسانه ای هاشمی رفسنجانی منصوب شد. هاشمی در حکم خود درباره این انتصاب می نویسد: نظر به تعهد ، تجربه وتخصص جنابعالی و آشنایی با فرایندها وفعالیت های اجتماعی، فرهنگی وعلی الخصوص رسانه ای ، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور فرهنگی و رسانه ای منصوب می گردید.

این اولین انتصاب عناصر فعال در فتنه ۸۸ در مجمع تشخیص نبود. در سال گذشته نیز غلامعلی رجائی از حامیان سران فتنه ۸۸ به عنوان مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد و در انتصابی دیگر قدرت‌الله علیخانی نماینده سابق مجلس که به صراحت از میرحسین موسوی حمایت می کند مشاور پارلمانی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام شده است.
 


مجمع تشخیص مصلحت که مسئولیت های خطیری را همچون تدوین سیاست های کلی نظام و مرجع حل و فصل اختلافات بین سرای سه قوا برعهده دارد اکنون شاهد وجود افراد مسئله دار است که قطعا به مصلحت مجمع و نظام اسلامی نیست. با نگاهی به استیضاح وزیر علوم میتوان به مصلحت نبودن وجود این افراد در مسئولیت های مهم را مشاهده کرد.

عناصر حامی فتنه که در آزمایش بزرگ فتنه ۸۸ مردود شده بودند با روی کار آمدن دولت یازدهم توانستند به وزارت علوم دست رسی پیدا کنند. حضور این افراد در وزارت علوم باعث شد تا برخی از اسناد و اطلاعات محرمانه به راحتی سر از رسانه های معاند(رسانه وابسته به سرویس جاسوسی آلمان) و ضد انقلاب در بیاورد. چند روز قبل از استیضاح وزیر علوم لیست ۵۹۳ نفری از بورسیه شدگان وزارت علوم در یکی از سایت های ضد انقلاب منتشر شد در حالی که اسامی، رشته تحصیل و محل تحصیل بورسیه شدگان در آن ذکر شده بود.



انتشار این لیست از درز بی سابقه اطلاعات سری وزارت علوم حکایت می کرد و همین اقدامات و منصوب کردن حامیان فتنه در وزارت علوم باعث شد تا نمایندگان مجلس رای به عدم کفایت فرجی دانا بدهند. فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه ۵۹۸ در رابطه با استیضاح وزیر علوم می گوید " نمایندگان در جلسه رای اعتماد به فرجی دانا در رابطه با ارتباط او با حامیان فتنه اتمام حجت کرده بودند و فرجی نیز قول داده بود تا افراد مسئله دار را در وزارت راه ندهد. بعد از اتفاقات وزارت علوم، نمایندگان به همین خاطر رای به عدم کفات فرجی دانا دادند.

استیضاح وزیر علوم نشان داد که دست یابی حامیان فتنه به مسئولیت های کلیدی در نظام چه فجایعی را میتواند به بار بیاورد و حضور این افراد در مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به وظایف خطیر این مجمع به صلاح نظام اسلامی نیست. ماجرای وزارت علوم باید یک تجربه و یک عبرت برای جمهوری اسلامی باشد که سپردن دوباره پست ها به مردودیان فتنه ۸۸ در آخر به یک شکست می انجامد. رئیس مجمع تشخیص نیز باید از این تجربه عبرت گرفته و انتصابت افراد مسئله دار در مجمع را متوقف کند.


Share/Save/Bookmark