توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57827
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
گادژیف: سردار آزمون و آرتم جیوبا می‌توانند همزمان کنار هم بازی کنند
سرمربی مشهور فوتبال روسیه معتقد است سردار آزمون و آرتم جیوبا می‌توانند همزمان در خط حمله تیم زنیت سن‌پترزبورگ کنار هم بازی کنند.
گادژیف: سردار آزمون و آرتم جیوبا می‌توانند همزمان کنار هم بازی کنند
به گزارش خط نیوز و به نقل از نشریه ویکند اسپورت روسیه، گادژی گادژیف گفت: می‌دانید که مربیان توانمندی‌های بازیکنان را مورد توجه قرار می‌دهند اما امروزه ترجیح می‌دهد تا روی بازیکن قدرتمندتر بیشتر حساب کنند. نتیجه در هر بازی و هر روز مورد نیاز است. شرایط سردار آزمون در تیم زنیت سن‌پترزبورگ نیز به این بستگی دارد چه تعداد گل به ثمر خواهد رساند.

سرمربی 73 ساله و مطرح فوتبال روسیه ادامه داد: چیزی دیگری که به شرایط سردار آزمون بستگی دارد نحوه توسعه بازی از سوی او در تیم زنیت است. شاید هم سردار آزمون در فضاهای دیگری با نیاز به درگیری‌های بیشتر مفیدتر باشد زیرا از سرعت خوبی بهره‌مند است. با این وجود معتقد هستم سردار آزمون و آرتم جیوبا می‌توانند به صورت مشترک در خط حمله تیم زنیت بازی کنند.

گادژیف افزود: حضور سردار آزمون در نوک خط حمله نیاز ضروری نیست زیرا آرتم جیوبا به خوبی می‌تواند حمل توپ کند و سردار آزمون نیز در موقعیت گریز و تهدید دروازه حریفان قرار گیرد. این هم یک گزینه است. اطمینان دارم که سرگئی سماک (سرمربی زنیت) می‌تواند گزینه سردار آزمون به عنوان یک مهاجم کناری و بهره‌مندی از سرعتش را نیز مورد بررسی قرار دهد. کادر فنی زنیت می‌توانند با توجه به گزینه‌های مختلف راه‌حل خوبی برای خط حمله در نظر بگیرند.
Share/Save/Bookmark