توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70697
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۶
استاندار کرمانشاه: سیاست دولت رعایت اصل بی‌طرفی مدیران در انتخابات است
استاندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست دولت در این رویداد مهم سیاسی، بی طرفی و اجرای کامل و صحیح قانون است که باید توسط مدیران به عنوان نظام اجرایی رعایت شود.
محمدطیب صحرایی عصر روز دوشنبه در شورای اداری استان کرمانشاه افزود: آنچه که همه ما بر آن اصرار و تاکید داریم، رعایت قانون و مقررات در انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

وی با بیان اینکه روز یازدهم اسفند روزی است که می آید و می رود ولی ما مسوولان قرار است با آبرو و عزت در خدمتگزاری مردم باقی بمانیم افزود: مدیران باید بی طرفی را حتما به عنوان نظام اجرایی رعایت کنند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: مساله خودمراقبتی در ابعاد مختلف اولویت قطعی مدیریت استان برای روزهای آتی خواهد بود و هر سازمان و اداره ای موظف به حفظ و مراقبت در حد بالا است.

وی تاکید کرد: برای افزایش اطمینان بخشی برگزاری انتخابات چینش اعضای صندوق ها نیز براساس حروف الفبا صورت گرفته است ضمن اینکه تلاش ما در این دوره این بوده که شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم از این رو تعداد صندوق های اخذ رای در این دوره نسبت به دوره قبل افزایش داده شده است.

صحرایی تاکید کرد: بهبود محل استقرار صندوق ها نیز یکی دیگر از این اقدامات بود که در همین راستا در دوره قبل ۱۴ مسجد محل اخذ رای بود که در این دوره به ۴۴ مسجد اضافه شده است.

وی با بیان اینکه توصیه اکید رهبر معظم انقلاب و تلاش جدی دولت مردمی این است که نباید فرصت محدود خدمتگزاری را صرف حاشیه کرد گفت: ما لحظه به لحظه این دوران مسوولیت را باید جواب پس بدهیم بنابراین اجازه ندهیم کسی در یک جایی بخواهد ما را دچار حاشیه کند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: تلاش ما این بوده است که خدمتگزاری را پررنگ و حاشیه را کم رنگ کنیم تا بدون کشمکش و هیاهو و بدون بگو مگوهای زاید، استان را با اطمینان و وقار به پیش برد.

صحرایی با قدردانی از مدیرانی که وی را طی یکسال گذشته در این راستا همراهی کردند افزود: ما هم اکنون در آستانه یک رویداد بزرگ هستیم و هر فردی که منصف و واقع بین باشد کوچکترین تردیدی ندارد که ما در یک رویارویی تمام عیار با جبهه باطلی هستیم که از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب چشم پوشی نمی کند.

صحرایی با بیان اینکه انتخابات یک عرصه شفاف بین جنگ حق و باطل است و هرکسی که سخنی دارد و می خواهد شنیده شود باید برای این جنگ سرمایه گذاری کند افزود: نباید در این جنگ ساکت باشیم زیرا در جنگ حق و باطل کسانی که ساکت می مانند در جبهه باطل قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه شامل شهرستان کرمانشاه با سه کرسی نمایندگی، اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی و حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.
Share/Save/Bookmark