توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65387
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴
ناراحتی وزیر بهداشت به اوج رسید
ناراحتی وزیر بهداشت به اوج رسید
طرف ماسک نمی‌زند می‌گوید من قبول ندارم!/ کدامیک از پروازها منطبق با پروتکل است/ یک اتوبوس به ناوگان اضافه نشد/ گفتیم جاده ببندید، جاده‌ها بسته شد؟/ چند نفر به خاطر ماسک نزدن جریمه شدند؟/ فقط ما باید انتهای این رودخانه جنازه جمع کنیم؟/ کجای دنیا وزیر بهداشت التماس می‌کند؟/ چه کسی باید مشکلات را حل کند/ اگر قرار شود عدم توفیق را به پای ما بنویسند دهان من باز خواهد شد و افشاگری می‌کنم/ نمی گذارم خون شهید سلامت پایمال شود

زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می‌خوانم استرس می‌گیرم که نکند در سیاه چاله‌ای بیفتیم که خروج از آن بسیار صعب و دشوار است.

به گزارش جهان نيوز، سعید نمکی که برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده است، در سی و سومین جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا ضمن تقدیر از کادر درمان و ابراز نگرانی از وضعیت موجود، اظهار داشت: زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم که نکند در سیاه چاله ای بیفتیم که خروج از آن بسیار صعب و دشوار است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه طی 8 ماه گذشته حتی یک شب را یک ساعت به صورت پیوسته نخوابیده ام، بیان داشت: طی این مدت یک روز تعطیل و برنامه غیرکاری نداشتم و فقط دوبار بر سر مزار مادرم حضور یافته ام.


نمکی افزود: از همان روزهای نخست شیوع این ویروس با توجه به تجربیات اجرایی و علمی که داشتم به همکاران درباره پیچیدگی و ترسناک بودن این موجود هشدار دادم و از همان روزها خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کردیم و از روزهای اول، کرونا را دست کم نگرفتیم و این امر باعث شد گام های بلندی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا برداریم.

وی با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می دانم، گفت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می بینم، گفت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می کنم.

وزیر بهداشت با اشاره به سختی تامین امکانات درمانی و دارو در کشور، از تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا انتقاد کرد و اظهار داشت: تنها کشوری هستیم که خنجر از پشت دشمن را تحمل کردیم.

نمکی با اشاره به پیچیدگی های ویروس کرونا، اعلام کرد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این اپیدمی کنترل و مدیریت شود.

بخش های مهم اظهارات وزیر بهداشت:

*طرف ماسک نمی‌زند می‌گوید من قبول ندارم!

*کدامیک از پروازها منطبق با پروتکل است

*یک اتوبوس به ناوگان اضافه نشد

*گفتیم جاده را ببندید، جاده‌ها بسته شد

*چند نفر به خاطر ماسک نزدن جریمه شدند؟

*فقط ما باید انتهای این رودخانه جنازه جمع کنیم؟

*کجای دنیا وزیر بهداشت التماس می‌کند؟

*چه کسی باید مشکلات را حل کند

*اگر قرار شود روزی عدم توفیق را به پای وزارت بهداشت بنویسند دهان من باز خواهد شد و خواهم گفت چه کسانی قصور کردند. نمی گذارم خون شهید سلامت پایمال بعضی از دغدغه های دیگر شود.
Share/Save/Bookmark