توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44155
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
رحمان: خستگی از تنم در رفت و احساس غرور می‌کنم/ مسئولان به فکر ورزش باشند
قهرمان وزنه‎برداری فوق سنگین پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: از اینکه به قولم عمل کردم بسیار خوشحالم و از این بابت احساس غرور می‎کنم.
رحمان: خستگی از تنم در رفت و احساس غرور می‌کنم/ مسئولان به فکر ورزش باشند
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از ریو،، سیامند رحمان پس از کسب مدال طلای رقابت‌های ‎وزنه‎برداری بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو گفت: خدا را شکر می‎کنم که توانستم خوشرنگ‎ترین مدال را برای کاروان منا به ارمغان بیاورم. خوشحالم که با کسب مدال طلا و رکوردشکنی توانستم دل مردم ایران را شاد کنم.

وی افزود: از خسروی وفا و مربیانم که همیشه روحیه و انرژی به من دادند، تشکر می‎کنم. احساس غرور می‎کنم که بعد از این همه سختی و زحمتی که کشیدم، تلاشم به بار نشست. در این مدت اردوهای سخت و طولانی را پشت سر گذاشتم و تحمل این همه دوری از خانواده هم دشوار بود.

قوی ترین مرد پارالمپیک خاطرنشان کرد: امروز خستگی از تنم در رفت. از مسئولان انتظار دارم که به ورزش اهمیت بیشتری بدهند تا ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی دغدغه‎ای نداشته باشند. در صندوق حمایت از قهرمانان برابری وجود ندارد و امیدوارم همه چیز درست شود.

رحمان گفت: در لحظه‎ای که می‎خواستم وزنه‎ها را مهار کنم، می‎دانستم مردم کشور و همشهری‎هایم درحال تماشای مسابقه‎ام هستند و خوشحالی آنها را در ذهنم داشتم. خیلی خوشحالم به قولی که داده بودم عمل کردم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایطی که برای بهداد سلیمی پر المپیک به وجود آمد و اینکه آیا ترسی از اتفاق مشابه نداشته، گفت: بهداد سلیمی دوست نزدیک و صمیمی من است. برایش آرزوی موفقیت می‎کنم. همین که قوی‎ترین مرد المپیکی و پارالمپیکی از ایران است، احساس غرور و خوشحالی می‎کنم. در آخر هم می‎خواهم خطاب به همشهری‌هایم بگویم از اینکه توانستم دلشان را شاد کنم خوشحالم و دست تک تک آنها را می‎بوسم.
Share/Save/Bookmark