توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30475
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۶
پس از دیدار با دبیر اول بخش مهاجرت و ویزای سفارت استرالیا
نبی: امیدوارم خاطرات خوبی از استرالیا در اذهان فوتبال‌دوستان ایرانی ثبت شود
جلسه دبیرکل فدراسیون ایران با ژوفین لم برگزار شد و طرفین درخصوص انجام هماهنگی های لازم در سه موضوع تیم ملی، خبرنگاران و تماشاگران ایرانی عصر امروز برگزار شد.
نبی: امیدوارم خاطرات خوبی از استرالیا در اذهان فوتبال‌دوستان ایرانی ثبت شود
به گزارش خبرگزاری خط نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی محمدنبی در ابتدا گفت: مردم آسیا در این رویداد بزرگ فوتبالی که در استرالیا برگزار می شود نزدیک به ۲ ماه درکنار هم زندگی می کنند و این رویداد برای ما بسیار مهم است. از طرفی این میزبانی موفقیت بسیار بزرگی برای استرالیا و مردمی است که از کشورهای مختلف آسیا به بهانه فوتبال دورهم در یک کشور جمع می شوند.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: لازم است بدانید توریست های ورزشی بخصوص ایرانیان فوتبالدوستی که به کشور شما می آیند همه چیز در ذهنشان ثبت خواهد شد و امیدواریم با برنامه ریزی خوب استرالیا یک خاطره خوب در ذهن هواداران فوتبال در ایران شکل بگیرد از سوی دیگر تیم ملی ایران منتخب مردم این کشور است و همکاری خوب شما در تهران و همچنین سفارت ایران در استرالیا تاثیر بسزایی در افزایش رضایت در بین فوتبال دوستان و بویژه کاروان ایران خواهد داشت.

دبیرکل با اشاره به جلسه برگزار شده در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حدود ۲ هفته پیش به همراه نمایندگان ۱۵ تیم دیگر حاضر در این مسابقات در کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتیم و دغدغه فکری بسیاری از کشورها، طولانی بودن مراحل اخذ ویزا از استرالیا بود که البته نماینده وزارت امور خارجه این کشور، این اطمینان خاطر را داد که مشکل خاصی در روند اخذ ویزا برای کشورها وجود نخواهد داشت.

در ادامه نشست هر یک از بخش های فدراسیون اعم از بین الملل، تیم های ملی و روابط عمومی فدراسیون سوالات درخصوص با بخش های مرتبط با خود را از ژوفین لم شد مطرح کردند.

در ادامه این جلسه دبیر اول سفارت استرالیا در ایران اطمینان خاطر داد با همکاری خوب فدراسیون فوتبال ایران و سفارت استرالیا در ایران تسهیلات لازم در ارائه ویزا بمناسبت جام ملتهای آسیا مدنظر قرار خواهد گرفت.







Share/Save/Bookmark