توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65198
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
پيام تبريك اتاق اصناف كرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
پيام تبريك اتاق اصناف كرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
بسم الله الرحمن الرحيم


يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَنْ يَبْسُطُوا إِلَيْكُمْ أَيْدِيَهُمْ فَكَفَّ أَيْدِيَهُمْ عَنْكُمْ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ

سوره مائده
آيه ۱۱

اي اهل ايمان، يادآريد، نعمت خدا را بر خود آن گاه که گروهي همت گماشتند که بر شما دست يابند و خدا دست ستم آنها را از شما کوتاه کرد.

۳۱شهريور ماه سال روز شروع جنگ تحميلي از سوي رژيم بعثي عراق بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نام گذاري شده است. در اين جنگ تحميلي بر عليه کشور ماه که ۲۸۸۷روز به طول انجاميد؛ دفاع مقدس مردم ايران اسلامي در همه زمينه هاي مختلف سياسي، نظامي، اجتماعي ،فرهنگي و .... توانست معادلات جهاني معمول را بر هم زند و تحليل هاي مادي دنيا پرستان را نقش بر آب سازد.
در آن شرايط ، که همگان به ياد داريم ،در ظاهر ، هيچ اميدي براي موفقيت جمهوري اسلامي نبود و تقريبا همه دنيا پشت سر صدام بوده و ايران اسلامي تنها بود ،وليکن با لطف و عنايت خداوند و به برکت اراده و توکل حضرت امام خميني (قدس سره شريف ) و مردم شريف و بزرگوار، معجزه اي در تاريخ رخ داد و جمهوري اسلامي ايران پيروز شد. در اين ميان بازاريان و اصناف نيز دوشادوش ديگر مردم در قالب امت واحده در دفاع از کيان اسلام ، با نثار جان و مالشان درس بزرگي به استکبار جهاني و ديگر دشمنان اسلام و کشورمان دادند تا ، ديگر در فکر با طلشان جرات وشهامت تعدي به خاک مقدس ايران عزيز اسلامي را نداشته باشند. بازاريان و اصناف کرمانشاه هم با جانبازي و جانفشاني در جبهه هاي حق عليه باطل و هم در پشت جبهه ها با تامين نيازهاي ضروري رزمندگان اسلام يارو ياور آنان بودند.
تقديم ۷۰۰ شهيد والامقام از سوي اصناف و بازاريان شريف و ولايي حوزه اصناف کرمانشاه بهترين گواه بر نقش بارز بازار کرمانشاه در دوران دفاع مقدس مي باشد.
هم اکنون نيز اصناف و بازاريان کرمانشاه ضمن گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ياد و خاطره سلحشوريها و و جانبازي هاي رزمندگان ايران اسلامي، هم سو با ديگر مردم کشور عزيزمان هفته دفاع مقدس را چون سنوات گذشته با شکوهتر برگزار مي نماييم و ضمن تجديد بيعت دوباره با ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي ) به خون سرخ آلا له هاي دشت نينوا سوگند ياد مي کنيم که تا آخرين نفس و آخرين قطره خون آماده جانفشاني و دفاع از کيان ايران اسلامي و رهرو اسلام ناب محمدي (ص) و دنباله رو ،راه متعالي شهدا هستيم .

اتاق اصناف کرمانشاه
نمايشگاه بين المللي کرمانشاه
Share/Save/Bookmark