توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52228
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
پاشازاده:
برابر اسپانیا و پرتغال چاره‌ای جز دفاع‌کردن نداریم/ باید به‌دنبال ضدحملات و ضربات ایستگاهی باشیم
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که ایران در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال هم یک بازی تدافعی را به‌نمایش خواهد گذاشت.
برابر اسپانیا و پرتغال چاره‌ای جز دفاع‌کردن نداریم/ باید به‌دنبال ضدحملات و ضربات ایستگاهی باشیم
به گزارش خط نیوز؛ مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی تیم ملی ایران برابر مراکش گفت: بازی بسیار سخت و سنگینی بود، اما خدا را شکر که سه امتیازی باارزش از اولین بازی گرفتیم و این بسیار مهم بود. نکته حائز اهمیت تلاش و کوشش بازیکنان در زمین مسابقه بود و آنها با جنگندگی فراوان به چیزی که می‌خواستند دست پیدا کردند. قابل پیش‌بینی بود که در این بازی هم تدافعی بازی کنیم و چشم به ضدحملات و ضربات ایستگاهی داشته باشیم. این روش خوبی بود تا ما را برای گرفتن امتیاز امیدوار کند و در نهایت هم روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 برابر اسپانیا که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بازی سختی است و طبیعتاً قدرت اسپانیا با مراکش برابر نیست. ما دو بازی سخت در پیش داریم و با این شرایط برابر اسپانیا و پرتغال چاره‌ای جز دفاع کردن نداریم. ما باید با دوندگی زیاد و دفاع خوب، به چیزی که می‌خواهیم برسیم و باز هم منتظر استفاده از ضدحملات و ضربات ایستگاهی باشیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شانس صعود این تیم به مرحله حذفی جام جهانی 2018 اظهار داشت: کار خیلی سخت است، خصوصاً اینکه قهرمان جهان و اروپا در گروه ما هستند. ما باید بجنگیم و بازی خودمان را انجام دهیم، در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد تا مردم ایران خوشحال شوند.
Share/Save/Bookmark