توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65468
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کرونا بوکس کرمانشاه را ناک اوت کرد
کرونا بوکس کرمانشاه را ناک اوت کرد
دبیر هیات بوکس کرمانشاه گفت: شرایطی که کرونا برای بوکس کرمانشاه بوجود آورده باعث شده تا برای بازیابی آن در دوران پساکرونا نیازمند مدت زمان زیاد و تلاش و همتی مضاعف باشیم.

خدر ولدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی 9 ماهه رشته‌های پربرخورد از جمله بوکس، اظهار کرد: طی این مدت باشگاه های بوکس کرمانشاه فعالیتی نداشته و قهرمانمانان از تمریناتشان جامانده‌اند.

وی تصریح کرد: دور ماندن قهرمانان و ورزشکاران بوکس از تمریناتشان پیامدهای منفی زیادی برای این رشته دارد که نتایج آن را بعدها خواهیم دید.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه اضافه کرد: هرچند می دانیم بوکس رشته ای پربرخورد است و برای حفظ سلامتی ورزشکاران این رشته بهترین تصمیم همان تعطیلی آن بوده، اما آسیب هایی هم که بواسطه شیوع این بیماری به بوکس وارد شده بسیار زیاد است.

وی ریزش بالای تعداد مشت زنان را از پیامدهای منفی مهم شیوع این بیماری دانست و افزود: هرچند هیات در این شرایط کرونایی فعالیتی ندارد، اما با بسیاری از قهرمانمان در ارتباط هستیم و برخی از آنها عنوان کردند که پس از پایان کرونا دیگر بوکس را ادامه نمی دهند، چرا که با شیوع این بیماری آنقدر گرفتار مشکلات شده اند که توان ادامه بوکس را ندارند.

ولدی افزود: متاسفانه تعدادی از ورزشکارانمان هم به این بیماری مبتلا شده اند و عوارض ناشی از کرونا بر ریه هایشان شاید مانع از ادامه دادن راه قهرمانی این قهرمانان شود.

وی گفت: اگر روزی کرونا هم تمام شود، تلاش و همت زیادی لازم است تا بتوانیم این رشته را دوباره سرپا کنیم، قهرمانمان را دوباره دور هم جمع و مسابقات را برگزار کنیم و حداقل یکسالی زمان می برد.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه در خصوص چرایی عدم حضور کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بوکس هم گفت: طبق برآوردهایی که انجام داده بودیم برای حضور در این رقابت ها به حدود 800 میلیون تا یک میلیارد تومان بودجه نیاز داشتیم.

وی عنوان کرد: با تعدادی اسپانسر صحبت کردیم تا حامی ما برای حضور در این رقابت ها باشند، اما کسی قبول نکرد.

ولدی در ادامه گفت: البته بنظر می رسد برگزاری این رقابت ها در هاله ای از ابهام باشد، چراکه بیماری کرونا همچنان در اوج است و ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز مجوز برگزاری آن را صادر نکرده است.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark