توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 39610
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲
مجلس در رأس بود چون پدرم رئیس بود!
محسن هاشمی، فرزند حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید تنها زمانی که پدر او رئیس مجلس شورای اسلامی بود، مجلس در رأس امور قرار داشت!
به گزارش خط نیوز، محسن هاشمی، فرزند حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید تنها زمانی که پدر او رئیس مجلس شورای اسلامی بود، مجلس در رأس امور قرار داشت!

او دیروز در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات، اظهار داشت: همیشه گفته می‌شود مجلس در رأس امور است و زمانی که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ریاست مجلس را بر عهده داشتند، این مساله احساس می‌شد و مجلس در مقوله‌های مدیریتی، نظارتی و حتی در امور حمایت از اصول نظام موفق بود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ولی این پدیده به دلایل مختلفی تضعیف شد، چه در زمان مجلس ششم و چه در زمان مجلس هشتم و حتی در مجلس آینده؛ مجالس در برخی دوره‌ها حالت افراطی به خود گرفتند و اعتماد نظام و سیاسیون کشور را سلب کردند و باعث ایجاد اختلافات زیادی شدند. فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افراطیون چه راست و چه چپ در سطح جامعه وجود دارند و باعث شده نظام جمهوری اسلامی در بعد مسائل مردمی و توجیه مردم دچار مشکل شود و تفکرات پراکنده‌ای از خارج و کشورهای بیگانه در افکار مردم تأثیرگذار باشد، درصورتی‌که این مساله به نفع کشور نیست.

وی خطاب به حزب مردمی اصلاحات گفت: تشکیلات شما یکی از آن تشکیلاتی است که با دلسوزی مسائل کشور را دنبال کرده و اکنون در شرایطی قرارگرفته که حرفی برای گفتن دارد. من این ظرفیت را مناسب می‌بینم و خوشحال می‌شوم بتوانم از طرف شما افکارتان را نمایندگی کنم.

فرزند هاشمی خاطرنشان کرد: اگر بتوانم به مجلس راه پیدا کنم تلاش می‌کنیم قانون‌گذاری و نظارت بر مسائل اجرایی کشور و حتی مسائل قضایی کشور سازمان‌دهی شود. گفتنی است، این فرد در حالی از برنامه‌های انتخاباتی خود می‌گوید که در انتخابات شورای شهر در سال 92 ردصلاحیت شده بود!

منبع: کیهان
Share/Save/Bookmark