توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 39502
چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
برداشت خنده‌ دار مطهری از اتهام خبرنگاران بازداشتی
می‌توان گفت تا حدودی در بحث فرهنگی نفوذ صورت گرفته است. الان وقتی زندگی خودمان را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که تا چه حدی سبک زندگی غربی رواج پیدا کرده و متاسفانه گزارش‌های مایوس‌کننده‌ای در رابطه با نفوذ فرهنگ دشمن وجود دارد.
برداشت خنده‌ دار مطهری از اتهام خبرنگاران بازداشتی
به گزارش خط نیوز، علی مطهری می‌گوید درباره نقد فرهنگی دشمن نگران شده است.
وی ضمن سخنانی در دانشگاه علم و صنعت با عنوان «نفوذ، از توهم تا واقعیت» گفت: بحث نفوذ همواره وجود داشته است ولی رهبر انقلاب به خاطر مسئله برجام گفتند که مراقب باشید از طریق این مسئله دشمنان نفوذ نکنند و این یک نوع هشدار بود تا مراقبت بیشتری صورت بگیرد.
مطهری خاطر نشان کرد: می‌توان گفت تا حدودی در بحث فرهنگی نفوذ صورت گرفته است. الان وقتی زندگی خودمان را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که تا چه حدی سبک زندگی غربی رواج پیدا کرده و متاسفانه گزارش‌های مایوس‌کننده‌ای در رابطه با نفوذ فرهنگ دشمن وجود دارد.
وی در عین حال گفت: نفوذ نباید به عنوان یک ابزار در دست برخی‌ها برای بیرون کردن رقبا از صحنه قرار گیرند.

وی افزود: در گذشته نیز حدود ۳۰ الی ۴۰ نفر از خبرنگاران را بازداشت کرده است و ما از وزارت اطلاعات خواستیم در این خصوص توضیح دهد و البته از توضیحاتی که دادند قانع نشدیم. در توضیحاتی که ارائه شد نهایت این بود که یک خبرنگار با یک خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرده است. مگر یک خبرنگار چه چیزی از اسرار نظام دارد که بخواهد به دشمنان بگوید. البته بعداً معلوم شد هدف از این کار این بود که در رسانه یک رعبی ایجاد کنند و الان من بدبینم که نکند دوباره چنین جریانی باشد.
این نماینده مجلس افزود: امروز برخی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نگران این هستند که نکند ما را دستگیر کنند و این خیلی بد است.

مطهری توضیح نداده که اولا در قبال نفوذ فرهنگی دشمن و کوتاهی مسئولان وزارت ارشاد که صراحتا می‌گویند ما دل آرامیم نه دلواپس، چه اقدامی انجام داده و چه قدر بازخواست کرده است؟ ثانیا چرا آقای مطهری به ارتباط برخی از مدعیان روزنامه‌نگاری با شبکه دولتی انگلیس که زیر نظر وزارت خارجه MI۶ فعالیت می‌کند حساس نیست و از این امر قبح‌زدایی می‌کند؟ آیا به همین دلیل نیست که بی‌بی‌سی به وی لقب اصلاح‌طلب جدید می‌دهد و آیا فرار ده‌ها خبرنگار از کشور و استخدام‌ رسمی در BBC و VOA در خدمت اهداف مطبوعاتی و فرهنگی جبهه استکبار سند نفوذ و خیانت نیست؟

ثالثا نفوذی مهره دشمن است و نه رقیب انتخاباتی و آقای مطهری همان‌گونه که نقش‌آفرینی جبهه استکبار (مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل) در فتنه و آشوب ۸۸ را به رقابت‌های انتخاباتی و دعواهای حیدری-نعمتی، احمدی‌نژاد و هاشمی رفسنجانی و موسوی ‌فرو می‌کاست، اکنون نیز سپر بلای جریان نفوذی می‌شود که اذعان می‌کند واقعیت دارد.
منبع:کیهان
Share/Save/Bookmark