توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63316
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
رونمایی از سامانه "اَز ما" در کرمانشاه
رونمایی از سامانه "اَز ما" در کرمانشاه
سامانه سنجش و ارزیابی "اَز ما" با هدف تلاش برای راهیابی نمایندگانی کارآمد، صالح و سالم به مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه رونمایی شد.

رضا فرخشاهی دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه امروز(23 دی) در نشست خبری رونمایی از این سامانه در کرمانشاه، با بیان اینکه سامانه "از ما" به دنبال شایسته‌گزینی و مقابله با نقش آفرینی شبکه ثروت در انتخابات پیش رو است، اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه زمینه برای شناسایی و معرفی چهره‌های نخبه و توانمند در انتخابات فراهم شده است.

فرخشاهی گفت: سامانه "از ما" می‌کوشد تا با توزیع عادلانه امکانات برای معرفی چهره های توانمند به جامعه به حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو کمک کند تا نمایندگانی کارآمد، صالح و سالم در انتخابات پیش رو انتخاب و راهی مجلس شوند.

دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید انتخاب مدیران و مسئولان بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: تاکنون عموما حضور ما در انتخابات‌ بر مبنای تفکر سنتی و حزبی بوده، اما این شیوه شرکت در انتخابات دیگر پاسخگو نیست و برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب نمایندگانی شایسته باید به سمت انتخاب چهره های توانمند برویم.

دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه با دعوت از همه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در این چالش شایسته گزینی، گفت: کاندیداها می توانند برای حضور و سنجش در سامانه سنجش و ارزیابی "از ما" اقدام کنند که البته برای همه کاندیداها دعوتنامه ارسال خواهد شد.

فرخشاهی با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم می توانند از امروز تا 26 دی برای حضور در سامانه "از ما" به آدرس www.azmaa.net ثبت نام کنند، گفت: پس از انجام مراحل مربوط به شفاف سازی دارایی کاندیداها و شرکت آنها در آزمون های سنجشی که در سامانه تهیه شده، نهایت یک لیست برای انتخاب در اختیار جامعه قرار خواهد گرفت.

فرخشاهی شعار سامانه "از ما" را "این خانه از ماست" عنوان و ابراز امیدواری کرد با این سیستم علمی برآمده از مردم چهره‌های توانمند، متعهد و انقلابی از کرمانشاه راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

وی همچنین از همه شخصیت های تاثیرگذار در انتخابات خواست تا کاندیداهای خود را مورد ارزیابی"از ما " قرار دهند.

فرخشاهی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی مساجد برای معرفی چهره‌های خوب شناسایی شده در سامانه "از ما" به جامعه برای شرکت آگاهانه در انتخابات گفت: باید ادارت و سازمان ها هم در این زمینه پای کار بیایند.

فرخشاهی با اشاره به راه اندازی سامانه "از ما" در تمامی استان‌ها، ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این سامانه در آستانه انتخابات پیش رو شاهد انتخاب چهره‌های اصلح از سوی جامعه باشیم.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه "از ما" یک حرکت فصلی و انتخاباتی نیست، بلکه یک اقدام سازنده است که تلاش خواهد کرد تا در افق بلندمدت در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... جامعه را به بلوغ برساند.

وی تاکید کرد: این سامانه بعد از انتخابات هم سیاست هایی پاسخگویی را دنبال خواهد کرد.

در انتهای این نشست از سامانه سنجش و ارزیابی "از ما" در کرمانشاه رونمایی شد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark