توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63406
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸
خطاب به ریزتر از ریزگردها
شاعر متعهد و انقلابي، عليرضا غزوه به مناسبت هذيان و بدمستي‌هاي منافقين و سلطنت‌طلب‌ها در تخطئه تشييع باشکوه پيکر مطهر شهيد حاج‌قاسم سليماني و ضربه قهرمانانه سپاهيان اسلام بر پيکر نحيف و رنجور آمريکا در منطقه، شعري سروده که در زير بخش‌هايي از آن را مي‌آورم که خود يک تحليل سياسي مفصل است.
خطاب به ریزتر از ریزگردها
شاعر متعهد و انقلابي، عليرضا غزوه به مناسبت هذيان و بدمستي‌هاي منافقين و سلطنت‌طلب‌ها در تخطئه تشييع باشکوه پيکر مطهر شهيد حاج‌قاسم سليماني و ضربه قهرمانانه سپاهيان اسلام بر پيکر نحيف و رنجور آمريکا در منطقه، شعري سروده که در زير بخش‌هايي از آن را مي‌آورم که خود يک تحليل سياسي مفصل است.
بين مردم نرده مي‌کارند نامردان دهر مرد بود آن کس که سر را باخت در اين نرده‌ها
کيستي بر صخره ستوار تهمت مي‌زني ريز مي‌بينم تو را اي ريزتر از گردها
تير آرش اين زمان دست حاجي‌زاده‌هاست درد مجنون را بپرس از ما بيابانگردها
کاش دور از فتنه تکراري تکرارها روزي مردم نيفتد دست اين نامردها
منافقين و سلطنت‌طلب‌ها در يک اتحاد شوم مي‌خواهند شکست مفتضحانه آمريکا در منطقه را سرپوش گذارند و با تجمعاتي در داخل و خارج، صداي مرگ بر آمريکا که جهان را پر کرده است، خاموش کنند.
۸۵ ميليون ايراني اين روزها تمام‌قد ايستاده‌اند و به روح پرفتوح شهيد سليماني و ياران شهيدش به‌ويژه ابومهدي المهندس درود مي‌فرستند و اداي احترام مي‌کنند.
ميليون‌ها نفر در تهران، اهواز، مشهد، کرمان، قم و ديگر شهرها حتي روستاهاي کشور به خيابان‌ها ريختند و عشق و علاقه خود را با چشماني اشکبار به شهيد سليماني ابراز کردند. در عراق و اکثر کشورهاي جهان همين نمايش قدرت ديده شد و جهان فهميد در کل خطوط مقاومت، ملت‌ها به احترام شهيد سليماني ايستاده‌اند و لعن و نفرين خود را به رژيم صهيونيستي و آمريکا اعلام مي‌کنند.
اين وسط، چند عدد منافق سلطنت‌طلب و سلطنت‌طلب منافق زير پل کالج به فرماندهي سفير انگليس، پوستر سليماني را پاره مي‌کنند و به مقدسات نظام فحاشي مي‌کنند. وقتي گذر پوست سفير به دباغخانه چيستي اين حرکت مي‌افتد، دوبار شلوار خود را خيس مي‌کند.
جهان در ۲۰۰ سال اخير هرگز سفيري به اين ترسويي و بزدلي را در بريتانياي صغير مشاهده نکرده است. سقوط هواپيماي مسافربري اوکراين که اکنون با روشنگري‌هاي فني و کارشناسي، انگشت اتهام اصلي را به سوي ترامپ و تروريست‌هاي مقيم کاخ سفيد نشانه رفته،‌ بهانه‌اي شده است براي تجمع همين چندده‌نفر در داخل و خارج! يک طوري خود را عزادار نشان مي‌دهند که حتي صاحبان عزا در داخل در حيرت هستند که چطور آن‌ها ۱۰‌برابر صاحب‌عزا، خود را عزادارتر نشان مي‌دهند.ترامپ و باند تبهکار پنتاگون و سيا و وزارت خارجه آمريکا و وزراي خارجه اروپايي برجامي يعني آلمان، انگليس و فرانسه مثل سه تفنگدار محافظ پمپئو همين حرف‌هاي منافقين را تکرار مي‌کنند. ترامپ که قبلا به اعراب
خليج فارس گفته بود،‌ اگر ما نبوديم،‌ الان در دربارهاي شما همه فارسي صحبت مي‌کرديد، خودش مجبور شده توئيت‌هاي خود را به فارسي بنويسد.
​​​​​​​ضربه عين‌الاسد چون پتکي بر سر قدرت نظامي آمريکا فرود آمد، بدون آن که پاسخي بدهد. آن‌ها قرار بود ۵۲ نقطه ايران را بزنند، اما بعدها معلوم شد از يک نقطه پا به فرار گذاشته‌اند. آن نقطه همان واقعه دردناک سقوط هواپيما که خود آن‌ها در اين فاجعه، متهم اصلي هستند.
۴۰ سال است ملت ايران را به قتل و غارت، تهديد و تحريم مي‌‌ترسانند و هرچه از دستشان برمي‌آمد، کردند. اکنون با انبوهي از موشک‌هاي نقطه‌زن ايراني چه در زمين و چه در هوا توسط پهپادهاي ايراني روبه‌رو هستند. همه رفته‌اند در سنگرهاي دهها بتني مخفي شده‌اند. آن‌ها فقط به نبرد نرم سياسي و نبرد سخت اقتصادي فکر مي‌کنند، حتي جرئت نمي‌کنند دست خود را به سمت ماشه سلاح‌هاي کشتارجمعي ببرند.
ملت‌ ما بايد در اين نبرد مردانه بايستد. تشييع باشکوه پيکر مطهر شهيد سليماني و ابومهدي المهندس و ياران آن‌ها يک نبرد تمام‌عيار نرم ملت ايران عليه آمريکا و رژيم صهيونيستي بود.
حضور چندميليوني مردم تهران در تکريم و تعظيم مقام و مرتبت شهيد سليماني چون مشت محکمي بر دهان رسانه‌هاي پير، فرتوت و دروغگوي آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستي بود. آن‌ها هم آنچه در اين سال‌ها عليه حضور ايران در منطقه به دروغ، تبليغ و ترويج مي‌کردند، بر باد ديدند.
آن‌ها فهميدند شهيد سليماني يک ملت بود و هيچ قدرتي در جهان قادر نيست به يک ملت شليک کند.
خانواده شهداي سقوط هواپيما بارها در مصاحبه هاي خود عليه اين فريب و نيرنگ منافقين و اربابان آن‌ها سخن گفتند، اما آن‌ها از رو نمي‌روند. مدعي‌العموم بايد به نمايندگي از همين خانواده‌ها، کساني که به دروغ از آن‌ها حمايت مي‌کنند و در تظاهرات غيرقانوني شعار ساختارشکنانه مي‌دهند، برخورد کند.
وزارت خارجه هم بايد با اخراج سفير انگليس به اين غائله خاتمه دهد و نگذارد وطن‌فروشان از سوي يک سفارتخانه روسياه خارجي تغذيه سياسي، مالي و تبليغاتي شوند.
سه کشور اروپايي که امضاي‌شان پاي برجام است، تهديد کرده‌اند مکانيزم ماشه را فعال مي‌کنند. وزارت خارجه بايد به آن‌ها بگويد هرچه در خشاب اين ماشه داريد، بچکانيد. با خشاب خالي نمي‌‌شود در يک دوئل مردانه حضور يافت.
از آن طرف، ايران اسلامي بايد آماده چکاندن ماشه خود باشد. ما بايد در صورت شرارت آمريکا همه خشاب‌هاي موشکي و توان پهپادي خود را در همان دقايق اوليه به سمت دشمن به‌ويژه رژيم صهيونيستي خالي کنيم. اين حکم بايد در تمام خطوط مقاومت همزمان اجرا شود.
رسالت
Share/Save/Bookmark