توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53623
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
کاوه: در تمامی اوزان بازی‌های آسیایی مدعی طلا هستیم/ باید به انتخاب کادرفنی احترام گذاشت
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: تیمی که به بازی‌های آسیایی می‌رود به بلوغ کشتی رسیده و همه نفراتش شانس کسب مدال طلا هستند.
کاوه: در تمامی اوزان بازی‌های آسیایی مدعی طلا هستیم/ باید به انتخاب کادرفنی احترام گذاشت
به گزارش خط نیوز؛ محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اظهار داشت: اول از همه برای تیم‌های آزاد و فرنگی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم، به‌هرحال بازی‌های آسیایی است و کار یک مقدار سخت به نظر می‌رسد، اما امیدوارم بچه‌ها با کشتی‌های خوبی که می‌گیرند، به نوعی کمک کنند که ایران با رنکینگ بهتری این بازی‌ها را به اتمام برساند.

وی در ادامه افزود: این تیم به پختگی لازم رسیده است و نفراتی که برای بازی‌های آسیایی انتخاب شده‌اند در دوره بلوغ کشتی‌شان هستند و ما واقعاً در تمامی اوزان مدعی مدال طلا هستیم. از الان می‌توان حسن یزدانی را شانس اصلی مدال طلای این بازی‌ها دانست، پرویز هادی، علیرضا کریمی و مصطفی حسین‌خانی هم همین شرایط را دارند.

کاوه راجع به وضعیت علیرضا کریمی و انتقاداتی که به انتخاب او برای اعزام به جاکارتا مطرح شده بود، تأکید کرد: باید به انتخاب کادرفنی تیم ملی احترام گذاشت، آن هم در آستانه اعزام تیم به اندونزی. به‌هرحال حتماً تفکری پشت آن بوده که مربیان او را انتخاب کرده‌اند. گاهی اوقات بحث سلیقه هم مطرح است. شاید مثلاً من بودم در برخی اوزان نفرات دیگری را انتخاب می‌کردم، اما فعلاً باید به نظرات کادرفنی احترام گذاشت.

سرمربی تیم بیمه رازی بابل همچنین در خصوص این تیم خاطرنشان کرد: با کشتی‌گیران داخلی مدنظرمان قرارداد بسته‌ایم. پنج کشتی‌گیر خارجی را هم در نظر داریم که در این بین با سه روس به توافق رسیده‌ایم. بیمه رازی امسال هم مدعی قهرمانی است، اما این را هم باید بگویم که تیم‌های آرش بابل و ستارگان ساری نیز سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و شاید حتی از نظر هزینه‌ای شرایط بهتری نسبت به ما داشته باشند. امسال حداقل سه تیم مدعی قهرمانی هستند.

وی در مورد هزینه‌های بیمه رازی و همچنین انتخاب کشتی‌گیران خارجی این تیم در لیگ برتر گفت: جوری تیم را بسته‌ایم که از نظر دلاری به مشکل نخوریم، ضمن اینکه خارجی‌ها بابت تک کشتی‌های‌شان پول می‌گیرند و هزینه‌های ما کاملاً معقول است. همان‌طور که گفتم با سه خارجی به توافق رسیده‌ایم. دو نفر دیگر را هم بعد از شروع لیگ و بسته به نیازهای‌مان انتخاب خواهیم کرد.
Share/Save/Bookmark