توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37333
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
امام جمعه کرمان:
برجام باید در مجلس حل و فصل شود
امام جمعه کرمان گفت: امروز مسئله مهم کشور برجام است و باید در مجلس حل و فصل شود و امیدواریم نماینده‌ها در این زمینه خوب عمل کنند و زحمات تیم مذاکره کننده به هدر نرود.
به گزارش خط نیوز به نقل از فارس: آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار، معاونان و جمعی از مدیران کل استان کرمان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: از روزی که این سمت را به عهده گرفتم، کاری به خط و جناح‌بندی گروه‌های سیاسی نداشتم و معیار من عمل درست و صحیح است، حال هر دولتی و با هر نام و عنوانی که مطرح باشد.

وی افزود: اگر دولتی روی کار آمد و عملکرد بدی داشته باشد، انتقاد می‌کنم، البته به گونه‌ای که تضعیف دولت را به دنبال نداشته باشد و اگر در گذشته غفلت ورزیدم و به خوبی عمل نکردم، باید استغفار کنم.

جعفری با تاکید بر انجام کارها در حد مطلوب به مدیران توصیه کرد: هر کاری که صورت می‌گیرد در هر نقطه‌ای از استان باشد، باید سعی و کوشش خود را برای انجام صحیح، محکم و مطابق با قانون آن انجام داد تا بعدها برای شما ایراد نگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان عنوان کرد: البته نقد مفید و منصفانه موجب ترقی و تعالی می‌شود و می‌توان درک کرد در آینده به چه شکل باید عمل کنیم.

وی ابراز داشت: نقد کردن با فحاشی، تخریب و اهانت و توهین به مسئولان متفاوت است و رسانه‌ها، مسئولان و حتی ائمه جماعات باید مدنظر قرار دهند.

جعفری با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر گفت: نخستین مسئله مورد تاکید ایشان رعایت تقوا برای مسئولان است، مردم همه حرکات و رفتار ما را مورد توجه قرار می‌دهند و نسبت به آنها آگاه هستند.

وی بیان داشت: اگر همه پول‌های دنیا به دست دولت یازدهم باشد، اما بدون تدبیر عمل شد، همه چیز خراب می‌شود و امیدواریم در دولت تدبیر و امید مشکلاتی مثل بیکاری و عدم اشتغال جوانان به حداقل برسد.

امام جمعه کرمان ادامه داد: کار تنها به معنی پشت میز نشینی نیست چون بزرگیت خطا است، دولت وظیفه دارد تا زمینه‌های اشتغال را در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و ... فراهم کندتا مردم به دنبال آنها بروند.

جعفری افزود: حتما دولت به این مشکل توجه دارد و مسئولان هم باید در جلسات متعدد به آنها یادوآری کنند.

وی با تبریک هفته دولت ابراز داشت: باید از دولت‌مردان تجلیل و تکریم به عمل آید و همچنین اشکالات هم با انتقاد سازنده و مخلصانه مطرح شود.

جعفری تصریح کرد: بارها رئیس جمهور مطرح کرده که از انتقاد استقبال می‌کنیم، اما بعضی از جراید و شخصیت‌ها انتقادهای ناسالم مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئله مهم کشور برجام است که باید در مجلس حل و فصل شود و امیدواریم نماینده‌ها در این زمینه خوب عمل کنند و زحمات تیم مذاکره کننده به هدر نرود.

امام جمعه کرمان گفت: همه تجربه دارند و کار بزرگی صورت گرفته است، البته نه باید اغراق کرد و نه اینکه آن را دست کم گرفت، واقعیت‌ها را مطرح کنیم.
Share/Save/Bookmark