توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29549
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
سجادی: برای فدراسیون جودو دعا می‌کنیم!/ نتایج تیم امید را بررسی خواهیم کرد
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نتایج تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی را بررسی و ارزیابی خواهیم کرد.
سجادی: برای فدراسیون جودو دعا می‌کنیم!/ نتایج تیم امید را بررسی خواهیم کرد
به گزارش خط نیوز نصرالله سجادی در گفت‌وگو با تسنیم به اینچئون، در مورد حساسیت‌هایی که برای تکرار عنوان چهارمی بازی‌های آسیایی بوجود آمده است تصریح کرد: همیشه گفته‌ام امیدوارم ورزشکاران عملکرد خوبی داشته باشند. موفقیت این نیست که یک ورزشکار حتما مدال کسب کند بلکه باید عملکرد خوبی داشته باشد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره مبارزه ووشوکاران ایرانی خاطرنشان کرد: وشووکاران ما خیلی خوب بودند و با همه توانشان مقابل حریفان مبارزه کردند.

سجادی در مورد برنامه وزارت ورزش برای رشته جودو عنوان کرد: برای آنها دعا می‌کنیم!

وی در خصوص نتایج ضعیف تیم فوتبال امید گفت: این سؤال را باید از فدراسیون فوتبال بپرسید چون آنها با کادر فنی قرارداد بسته‌اند. با این وجود حتما نتایج آنها را ارزیابی خواهیم کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد بحث حضور مربیان خارجی در رشته‌های مختلف ورزشی گفت:: اگر بخواهیم مربی خارجی جذب کنیم باید با وسواس بیشتری این کار را انجام دهیم. اشاره به رشته خاصی نمی‌کنم اما کارمان را برای این منظور آغاز کرده‌ایم. شرایط را باید برای آوردن مربی خارجی بسنجیم و بدون مطالعه نباید این کار را انجام دهیم.
Share/Save/Bookmark