توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30529
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
سیج دانشجویی دانشگاه ولایت در بیانیه‌ای:
رشوه ۷۰ میلیونی عربستان موضع آنها را در قبال کشورهای اسلامی فاش کرد
بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر طی بیانیه ای در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمرکه از جانب کشور عربستان صادر شده بود، اعلام کرد: رشوه ۷۰ میلیونی عربستان موضع آنها را در قبال کشورهای اسلامی فاش کرد.
رشوه ۷۰ میلیونی عربستان موضع آنها را در قبال کشورهای اسلامی فاش کرد
به گزارش خط نیوز ، بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر طی بیانیه‌ای صدور حکم اعدام شیخ نمر را که از جانب کشور عربستان صادر شده بود محکوم کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم مسلمان جهان

امروز با اینکه چندماه از فاجعه غزه گذشته است؛ اما هنوز تلخی‌های غزه از یادمان نرفته است، هنوز تصاویر اجساد کودکان بر قلب ما سنگینی می‌کند، هنوز ضجه‌های زنان غزه بر گوش ما طنین انداز است، هنوز هم که هنوز است نام و یاد غزه قلب هر مسلمانی که نه هر آزادی خواهی را به درد می‌آورد؛ اما بیش از اتفاقات غزه آن چیزی که مسلمانان را اذیت می‌کند همراهی و پشتیبانی سران بعضی از کشورهای اسلامی از جریان صهیونیسم و استکبار است. آن جا که باید به داد اسلام و مسلمانان غزه می‌رسیدند دست در دست شیطان بزرگ و هم پیمان حرامزاده اش دادند و قصد در خم کردن، کمر اسلام کردند؛ اما امروز گرچه اسلام در جبهه جنگ علیه منافقین و منحرفین داعش سربلند و پیروز است؛ اما همه ما خوب می‌دانیم که در این چند سال چهره‌ای که از اسلام به جهانیان ارائه شد چهره خشن و ترسناکی بود. امروز داعش و بوجود آورندگانش به اسم اسلام دست به جنایاتی زده‌اند که تاریخ کمتر به خود دیده است.

این در حالی است که آمریکا کشورهای مسلمان عربستان، ترکیه و امارات را در بوجود آوردن داعش متهم می‌کند و در این میان سکوت دولت مردان عربستان جای تامل دارد و از این سکوت این چنین برداشت می‌شود که عربستان مادر داعش است و داعش به لحاظ مادی و معنوی نوزاد عربستان. عملکرد دولت عربستان در مقابله با داعش تاسف بار است. رشوه ۷۰ میلیون دلاری شاهزاده عربستان به آمریکا برای حمله به سوریه موضع عربستان را در مورد کشورهای اسلامی فاش کرد.

با این اوصاف امروز شاهد صدور حکم اعدام روحانی و عالم مسلمان از سوی حکومت عربستان هستیم. عجیب است در این حکم آمده است که این عالم مسلمان متهم به ایجاد تفرقه بین مسلمانان است؛ حال اینکه صدور این حکم خود باعث تفرقه بین مسلمانان می‌شود. این حکم زیر سوال بردن بحث اعدام در اسلام است؛ چراکه این حکم به لحاظ حقوقی توجیهی ندارد و جنبه سیاسی آن بیشتر دیده می‌شود.
حال از دولتمردان عربستانی باید چند سوال پرسید. اول اینکه آیا واقعاً مشکل اسلام این عالم روحانی است که باید از میان برداشته شود؟ یا داعش و استکبار جهانی و صهیونیسم که باید از صحنه روزگار حذف شوند؟ دوم اینکه آیا وحدت مسلمانان و جامعه ی اسلامی در اولویت نیست؟ و سوم اینکه هدفتان از انجام این بی تدبیری‌ها و بی بصیرتی‌ها چیست؟ و می‌خواهید اسلام را به کجا ببرید؟

ما دانشجویان مسلمان دانشگاه ولایت صدور حکم اعدام روحانی مسلمان را شدیداً محکوم می‌کنیم و به دولت مردان عربستان اعلام می‌کنیم که هرچه سریعتر این حکم را لغو کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت
Share/Save/Bookmark