توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64829
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱
پرسپولیس، تختی، گواردیولا و دیگران
در آخرین روز از اولین ماه دومین فصل سال با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.
پرسپولیس، تختی، گواردیولا و دیگران
به آخرین روز از تیرماه سال ۱۳۹۹ رسیدیم. در این روز همانند روزهای قبلی بسته‌ای ورزشی را برایتان مهیا کرده‌ایم تا در جریان اخبار مهم امروز سرویس ورزشیِ ایرنا قرار بگیرید. با ما همراه باشید.

وقتی «رونالدو» بوی خون می‌دهد

کریستیانو رونالدو در دیدار ۶ امتیازی برابر لاتزیو خوش درخشید و دبل کرد. او حالا از هر زمان دیگری به آقای گلی در این فصل سری آ نزدیک است و باید دید در نهایت و در رقابت با چیرو ایموبیله به این عنوان می‌رسد یا نه. در اینجا کمی بیشتر از فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بخوانید.



پرده‌برداری از راز قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس؛ یک-هیچ

در این گزارش مفصل راجع به یکی از علل اصلی قهرمانی‌های پرسپولیس در این سال‌ها پرداخته‌ایم. تیمی که نشان داده به بردن عادت کرده و برایش فرقی نمی‌کند با چه نتیجه‌ای این اتفاق رخ می‌دهد. اینجا را کلیک کنید تا با جزییات بیشتر از رازِ قهرمانی سرخپوشان مطلع شوید.



از عجایب لیگ نوزدهم؛ نیمی از سرمربیان، استقلالی هستند

تغییرات گسترده مربیان لیگ برتری باعث شده تا ترکیب فعلی آنها تا پایان هفته بیست و پنجم یک نکته خاص داشته باشد. هفت مربی از ۱۶ مربی لیگ برتری سابقه بازی یا مربیگری در استقلال را دارند. در اینجا با آنها آشنا شوید.



رییس دپارتمان داوری: امیدواریم VAR به فصل آینده لیگ برتر برسد

یکی از مسائلی که فوتبال‌دوستان ایرانی برای ورودش لحظه‌شماری می‌کنند، VAR است. در همین رابطه گفت‌وگوی علیرضا سهرابی، رییس دپارتمان داوری را بخوانید.



نگاهی به تاریخ؛ ۶۸ سال از نخستین مدال المپیکی تختی گذشت

برای این گزارش، توضیح زیادی کافی نیست. بازی‌های المپیک ۱۹۵۲ هلسینکی را باید دوران شکوفایی کشتی ایران در المپیک و از سوی دیگر معرفی ابرمرد ورزش یعنی جهان پهلوان «غلامرضا تختی» به دنیا ورزش معرفی کرد.



گواردیولا: آرسنالی‌ها در زمین قابل احترامند اما خارج از آن نه

منچسترسیتی در چارچور مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس در برابر آرسنال شکست خورد. پپ گواردیولا چند روز بعد از شکست مقابل شاگردش درباره آرسنال صحبت کرده است که در اینجا می‌خوانید.



واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت خلیل‌زاده

اسامی محرومان هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد و در این بین، حضور شجاع خلیل‌زاده در بین این نفرات غیرمنتظره بود. باشگاه پرسپولیس در همین رابطه واکنش تندی نشان داد که در اینجا می‌توانید آن را دنبال کنید.



روز از نو روزی از نو؛ «بیل از رئال جُم نمی‌خورد»

مدیر برنامه «گرت بیل» بار دیگر تاکید کرد که مرد ولزی در آینده نزدیک هرگز سانتیاگوبرنابئو را ترک نخواهد کرد.
Share/Save/Bookmark