توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 59339
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
چگونه بدون چک و ضامن کالای قسطی خرید کنیم؟
چگونه بدون چک و ضامن کالای قسطی خرید کنیم؟
داد و ستد شیوه‌های مختلفی را در طول تاریخ تجربه کرده از مبادله کالا به کالا تا خرید و فروش نقدی، این شیوه‌ها اشکال مختلف به خود گرفته و به نوعی با توجه به شرایط اقتصادی تکامل را تجربه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ۱۹ کالا، فروش قسطی نیز که در ایران بسیار رواج دارد به دلایل زیادی این روزها مورد استقبال قرار گرفته از قبیل نوسانات بازار، عدم توان مالی عده بسیاری، تعدیل در قیمت‌ها، مصلحت‌های اقتصادی و....

در سمت دیگر این ماجرا فروشگاه‌های اینترنتی هستند که شاید کمتر کسی بداند فروش اقساطی در اینگونه وب سایت هم ممکن است. در واقع فروشگاه‌های اینترنتی موفق‌تر خواهند بود که برای ممکن ساختن این نوع خرید، تمامی اقشار جامعه با هر نوع وضعیت معیشتی را در نظر بگیرند و فرصت این کار را برای همه به صورت یکسان و مجازی فراهم آورند. البته این تمام ماجرا نیست و وب سایت موفق باید افزون بر آن سهولت و سرعت در خرید، اطمینان از سلامت کالا و اطلاعات جامع را هم در کنار تقسیط قیمت به عنوان خدمات ارائه دهد.

البته در ادامه باید گفت که یکی مشکلات بر سر راه اینگونه داد و ستد چک کشیدن و پیدا کردن ضامن است که زمان بر و گاهی مشکل‌زا خواهد بود. فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا در اقدامی مشتری مدارانه و با شرایط ویژه امکان فروش اقساطی با سفته را بدون نیاز به چک و ضامن فراهم کرده، این خدمت در راستای رضایت کامل مشتری کالا را مطابق با شرایط مالی و هزینه مدنظر در اختیارشان قرار می‌دهد. طیف گسترده محصولات موجود در سایت اعم از گوشی موبایل (شیائومی، سامسونگ، هوآوی و …) لپ تاپ، تبلت، کالای دیجیتال (انواع هارد دیسک، قطعات کامپیوتر، کنسول بازی و…)، لوازم خانگی (لوازم صوتی و تصویری، پخت و پز، تهیه و نگهداری نوشیدنی و....) شامل این امکان فوق‌العاده هستند.

در واقع طبق موارد گفته شده این شرایط یک موقعیت ویژه است که از ویژگی‌های آن می‌توان به سرعت و سهولت در خرید، تقسیط بر اساس توانایی مالی و میزان درآمد، نبود محدودیت خاص اشاره کرد که مشتریان را قادر می‌سازد از تمامی دسته‌بندی‌های موجود در سایت محصولات مدنظر خود را بدون محدودیت خرید کنند. جهت آگاهی از شرایط و قوانین خرید اقساطی به وب سایت فروشگاهی ۱۹ کالا مراجعه کنید.
Share/Save/Bookmark