توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64161
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶
اعتراف پیکه پس از تساوی بارسلونا
اعتراف پیکه پس از تساوی بارسلونا
مدافع بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر سویا به یک موضوع اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا بامداد امروز (شنبه) برابر سویا قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. جرارد پیکه پس از این که تیمش دو امتیاز مهم را از دست داد با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت: بازی سختی بود. سویا تیم سوم است و تیم خیلی خوبی دارد. آن ها جنگنده بازی کردند و این تساوی باعث شد در شرایطی قرار بگیریم که آینده دست خودمان نباشد. با این حال احساس بدی نداریم. ما موقعیت های خود را داشتیم.

آبی اناری ها در صورت پیروزی رئال مادرید در بازی دوشنبه صدرنشینی را از دست خواهند داد. مدافع اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: دو امتیاز را از دست دادیم در حالی که کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های گل بیشتری از حریف داشتیم. تیم حریف کمی خسته شده بود. ما با توپ خوب کار کردیم با وجود این که فضاهای خالی کم بود. تنها نتوانستیم گلزنی کنیم.

بازیکن بارسلونا افزود: اکنون فتح لالیگا سخت شده است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما رئال مادرید امتیازهای کمی از دست خواهد داد.

پیکه در پایان گفت: اگر برنامه را نگاه کنیم می بینیم که بعید است مادرید امتیاز از دست دهد. ما نتوانستیم در این بازی پیروز شویم. پس از انجام سه هفته سخت است که تیم ها امتیاز از دست بدهند با این حال تلاش خودمان را می کنیم.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark