توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36621
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
گزینه های انتخاب مربی پیکان : علی دایی یا قلعه نوعی
مدیرعامل باشگاه پیکان تهران ضمن احترام به مربیان مطرحی همچون علی دایی و امیر قلعه‌نویی اعلام کرد این باشگاه برای جذب این دو مربی برنامه‌ای‌ ندارد.
گزینه های انتخاب مربی پیکان : علی دایی یا قلعه نوعی
به گزارش خط نیوز محمود شیعی در گفتگو با مهر، در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال پیکان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است نشست هیات مدیره باشگاه روز شنبه هفته آینده برگزار شده و در آن جلسه در خصوص سرمربی آینده تیم فوتبال پیکان بحث و بررسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سرمربی پیکان تا روز یکشنبه هفته آینده انتخاب می‌شود، افزود: برخلاف اخبار مطرح شده و ضمن احترام به مربیانی همچون علی دایی و امیر قلعه‌نویی، باید اعلام کنم باشگاه پیکان برای جذب این دو مربی برنامه‌ای‌ ندارد و خبرهای مطرح شده در این خصوص صحیح نیست.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در مورد اینکه آیا از دست دادن زمان بیش از این به ضرر تیم نیست؟ یادآور شد: این مساله درست است اما از امروز تمرینات تیم زیر نظر مرتضی‌زاده مربی تیم امید پیکان آغاز می‌شود و ما به بازیکنانی که قرارداد ۲-۳ ساله دارند و برخی از نفرات امید و جوانان باشگاه اعلام کردیم در این تمرین شرکت کنند.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: باتوجه به سیاست جوانگرایی و کسر بودجه باشگاه، امسال قصد داریم با استفاده از جوانان آینده‌دار، نه نفرات پا به سن گذاشته، در لیگ پانزدهم شرکت کنیم، بازیکنانی که در آینده به درد باشگاه پیکان بخورند. همچنین هدف‌مان در فصل آینده حفظ سهمیه تیم و کسب نتایجی در شأن نام پیکان است.

شیعی در پایان در مورد بیانیه باشگاه مس کرمان هم گفت: علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در مصاحبه خود اعلام کردند که اعتراض مس محلی از اعراب ندارد زیرا بازی پلی‌آف برگزار شده است. البته منتظر اعلام رای کامل کمیته استیناف هستیم زیرا این رای ۶ صفحه‌ای بوده و تنها بخشی از آن منتشر شده است. آنطور که شنیدیم در این رای در خصوص همه این موارد توضیح کامل داده شده است.
Share/Save/Bookmark