توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37413
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
اعلام اسامی ۱۵۹ هزار پذیرفته‌ شده کارشناسی ارشد ساعت ۲۰ امشب
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به پذیرش ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد، گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان ساعت ۲۰ امشب بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
اعلام اسامی ۱۵۹ هزار پذیرفته‌ شده کارشناسی ارشد ساعت ۲۰ امشب
به گزارش خط نیوز ؛حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه اسامی ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ از ساعت ۲۰ امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، اظهار کرد: از این تعداد ۷۶ هزار و ۲۳۹ نفر زن و ۸۳ هزار و ۴۰۶ نفر مرد هستند.

وی افزود: ۴۷.۷۶ درصد پذیرفته‌شدگان نهایی در آزمون کارشناسی ارشد زن و ۵۲.۲۴ درصد آنها مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که فهرست اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام می‌شود ضمن توجه به ضوابط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد برای کسب اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: در صورتیکه دانشگاه تاریخ مشخصی را برای ثبت‌نام ارائه نکرده باشد پذیرفته‌شدگان در یکی از روزهای شنبه ۱۴ شهریور، یک‌شنبه ۱۵ شهریور و دوشنبه ۱۶ شهریور با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که همراه اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد برای ثبت‌نام به دانشگاه و موسسه آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند.
Share/Save/Bookmark