توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63199
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳
مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه:
کرمانشاه می‌تواند صاحب شهرک پزشکان شود
کرمانشاه می‌تواند صاحب شهرک پزشکان شود
مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: کرمانشاه می‌تواند صاحب شهرک پزشکان شود.

فردین امیری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون تجمع پزشکان را در مرکز شهر کرمانشاه داریم که ترافیک قابل توجهی ایجاد کرده، افزود: پارکینگ شهرداری هم اکنون محل اصلی تجمع پزشکان است و با مشکل ترافیک و کمبود جای پارک خودرو در این منطقه مواجیهم.

وی راهکار اساسی برای کاهش این بار ترافیکی مرکز شهر را تمرکززدایی از پزشکان در این محدوده دانست و یادآور شد: برای این منظور نیازمند احداث شهرک پزشکان هستیم.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: این شهرک باید جایی در اطراف شهر باشد، البته نه آنقدر دور از شهر که دسترسی به آن دشوار باشد و نه آنقدر نزدیک به مرکز شهر که مشکلات گذشته را ایجاد کند.

امیری خاطرنشان کرد: با احداث این شهرک بخش قابل توجهی از پزشکان به این محدوده منتقل می‌شوند که امکان تمرکز ارائه خدمات پزشکی را برای مردم فراهم می‌کند.

وی افزود: با انتقال مطب پزشکان، بسیاری از داروخانه‌ها، مراکز پیراپزشکی و ... را نیز می‌توان به این محل منتقل کرد.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه با اجرای این طرح-ایجاد شهرک پزشکان- مردم محل دقیقی برای مراجعه به پزشکان و دریافت همه خدمات جانبی مرتبط با پزشکی خواهند داشت، تاکید کرد: از سوی دیگر از بار ترافیکی مرکز شهر نیز کاسته می‌شود و ظرفیت جدیدی نیز در مناطق مرکز شهر ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark