توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42949
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸
روحانی: طرح‌ و برنامه‌های دولت برای توسعه کرمانشاه به اطلاع مردم می‌رسد
رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با تاکید براینکه امیدوارم سفر دولت به‌ کرمانشاه سبب توسعه استان شود، گفت: طرح‌ و برنامه‌های دولت برای توسعه کرمانشاه به اطلاع مردم می‌رسد.
روحانی: طرح‌ و برنامه‌های دولت برای توسعه کرمانشاه به اطلاع مردم می‌رسد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش به‌همراه هیئت دولت با استقبال آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، اعضای شورای تأمین و اداری استان و جمعی از مقامات کشوری و لشکری وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

رئیس‌جمهور در بدو ورود در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه‌های بیست‌و نهمین سفر استانی اظهار داشت: خوشحال هستم که پس از ماه مبارک طهارت نخستین سفر دولت تدبیر و امید به استان شهیدپرور و مرزدار کرمانشاه انجام می‌شود.

وی افزود: طرح‌هایی که برای این استان در سال‌های 95 و 96 مدنظر است، اجرایی و عملیاتی خواهد شد که این برنامه شامل طرح‌هایی است که در تهران و کرمانشاه بررسی و کارشناسی شده است.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه این طرح‌ها به اطلاع مردم کرمانشاه می‌رسد، گفت: در جمع فرهیختگان استان کرمانشاه برای استفاده از نظرات آن‌ها شرکت کرده و در شورای اداری طرح‌های استان کرمانشاه مورد بحث قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری جلسه توسعه استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد که این سفر مایه خیر و برکت استان کرمانشاه شود.

به گزارش تسنیم، پس از این برنامه حجت‌الاسلام روحانی در استادیوم آزادی کرمانشاه حضور خواهد یافت و دیدار عمومی وی با مردم استان کرمانشاه در این مکان انجام می‌شود؛ همچنین روحانی در برنامه بعدی خود با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان دیدار می‌کند و سپس در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه حضور می‌یابد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه است که نشست خبری به عنوان آخرین برنامه امشب برگزار می‌شود.

به‌گزارش تسنیم، در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه، قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت در صحنه، حجت‌الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در روانسر و پاوه، امیری معاون پارلمانی ‌رئیس‌جمهور در هرسین، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات در اسلام‌آباد غرب و دالاهو، فانی وزیر آموزش و پرورش در کنگاور، سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در قصرشیرین، ملاوردی معاون امور زنان و خانواده در سنقر و کلیایی، حجت‌الاسلام انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در جوانرود و ثلاث باباجانی و رضوی معاون مناطق محروم کشور در سرپل‌ذهاب و گیلانغرب حضور خواهند یافت.

در این سفر افتتاح چندین پروژه مخابراتی و زیرساخت ارتباطی توسط واعظی وزیر ارتباطات، افتتاح طرح مرکز سی.تی.اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) توسط قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، افتتاح فاز اول طرح کشت و صنعت بیستون پارس توسط حجتی وزیر کشاورزی، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه توسط آخوندی وزیر راه و شهرسازی، افتتاح کارخانه سیمان کرمانشاه توسط نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن تجارت، افتتاح دانشگاه صنعتی کرمانشاه و فاز اول دانشگاه هنر و معماری و دانشکده نفت توسط فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم تونل کرمانشاه به هرسین توسط رحمانی‌فضلی وزیر کشور انجام می‌شود.

براساس این گزارش، در بیست‌و نهمین سفر استانی هیئت‌دولت، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، آشنا مشاور رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی رئیس بنیاد شهید نیز رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور تاکنون به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان‌شرقی، شهرستان‌های استان تهران شامل شهریار، ملارد و قدس، خراسان‌شمالی، کردستان، شهرستان‌های استان تهران شامل اسلام‌شهر، رباط‌کریم و بهارستان، همدان، مازندران، شهرستان ری، یزد، سمنان، کرمان و آذربایجان‌غربی سفر کرده است.
Share/Save/Bookmark