توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46099
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۷
کنسرو کنسرت، ايرباس و فرمان 19 ماده‌اي
بهرحال استفاده ابزاري از کنسرو ، کنسرت گرفته تا هواپيما و ايرباس ( دي پورت) شده همه و همه نشان دهنده قافيه باخته اي است که ستاد انتخاباتي دولت تدبير و اميد به آن متوسل شده تا راه و سفري براي برون رفت از عدم اقبال مردم را در آن بيابد.
کنسرو کنسرت، ايرباس و فرمان 19 ماده‌اي
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز
پرده اول
در شهري و استاني که بيکاري آن به بالاي 20 درصد به قول دولتيون رسيده است، دوستان دولت در ارشاد اسلامي يک ضرب و با تمام توان در فکر ايجاد کنسرت هاي گوناگون هستند، از اين همه دلسوزي و شعف انسان به وجد مي آيد استان بحمدالله دردي ندارد، مشکل اقتصادي هم کان لم يکن است. فقط يک مشکل داريم، که »کنسرت خون مان« پايين آمده است با کنسرت درماني مي توان به نقاط عطفي نائل شد. مافياي پشت پرده کنسرت ها به منافع مي انديشيد و بدون ترديد مشاغل ايجاد شده توسط کنسرت ها و ادامه کنسرت درماني مي تواند بسياري از مشکلات را حل کند، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي استان که در اين راه با تلاش فراوان نسبت به تامين مالي عناصر پشت پرده اقدام مي کند دست مريزاد و خسته نباشيد عرض مي کنيم، مرحبا، دست مريزاد.
پرده دوم (کنسروها)
قضيه کنسروهاي مرغ که متعلق به ستاد اربعين است و به ناگاه سر از ستاد انتخابات زود هنگام در آورده داستان دوم است تعدادي کنسرو خريداري شده، يا اهدايي، و يا ... که براي زائران اباعبدالله الحسين (ع) و ايام اربعين تدارک ديده شده و در اختيار ستاد اربعين استان هاي کرمانشاه و ايلام، خوزستان قرار گرفته، به نقل از مرصاد دو استان خوزستان و ايلام در حال توزيع بين روستائيان است و مسئول ستاد اربعين استان کرمانشاه هم از مقدار فراوان از اين کنسروها در انبارها خبر داده و خاطر نشان ساخته بهتر است اين کنسروها در اختيار نهادها قرار گيرد، معلوم نيست 5 ميليون کنسرو به ارزش 15 ميليارد تومان چرا و به چه دليل بين زائران که موکب ها در مواقعي با نان و تخم مرغ و سيب زميني پذيرايي مي شدند توزيع نشده است؟! في الواقع اين کنسروها اگر متعلق به ستاد اربعين وزائران بوده چرا در اين
استان ها احتکار سياسي شده است و اين احتکار سياسي چرا در اين ايام که نزديک انتخابات است با دست و دل گشادگي توزيع مي شود وقتي دولت براي يارانه مردم عزاداري مي کند
توزيع کنسرو بين روستائيان چه معني غير از تبليغات زودرس انتخاباتي دارد؟! در دوره هاي قبل اگر چيزي بين مردم توزيع مي شد، به
( صدقه) اشتهار پيدا مي کرد، حالا آقايان و مفتي هاي دولت تدبير و اميد، اگر اين کنسرو بخشي و حاتم بخشي را ( صدقه) نمي دانند و هداياي انتخاباتي قلمداد نمي کنند؟! بفرمايند توزيع اين کنسروها به اين حجم يعني چه؟!
پرده سوم ايرباس
بهرحال استفاده ابزاري از کنسرو ، کنسرت گرفته تا هواپيما و ايرباس ( دي پورت) شده همه و همه نشان دهنده قافيه باخته اي است که ستاد انتخاباتي دولت تدبير و اميد به آن متوسل شده تا راه و مفري براي برون رفت از عدم اقبال مردم را در آن بيابد، اقدامات سراسيمه، شتابزده ، و گاه سازماندهي شده در اين ايام قطعاً هيچ کمکي نمي تواند به دولت نموده و ابقاء آن را تضمين کند، زلزله سياسي با ريشتر بالايي در جريان است که نه کنسرو نه کنسرت و نه ايرباس مرجوعي آن را مهار نخواهند کرد، سياهه ناکامي هاي دولت فراتر از آن است که با کنسرت درماني ، کنسرو بخش و ايرباس درماني بشود بر آن فائق شد.
جا دارد دولت اميد خود را به ايرباس مرجوعي و يا در فصل انتخابات به وام ها و کنسروها و کنسرت ها و سخنراني ها و لغو آن ها ببندد.
بدون ترديد مردم شريف ميهن اسلامي به خوبي درک مي کنند نه ايرباس مرجوعي و نه کنسرو و نه کنسرت ، درد لاعلاج عدم محبوبيت را درمان نمي کند.
و اما پرده چهارم
دستورالعمل 19 ماده اي وزارت کشور به استانداري هاست گرچه انتشار اين موضوع باعث موضع برخي از نمايندگان مجلس شده است تاکنون سکوت مسئولين جوابگويي خود داستاني دارد. جا دارد مسئولين مرتبط در ارتباط با اين دستورالعمل در آستانه انتخابات توضيح بدهند که علت اين (فرمان) نامه چيست.
Share/Save/Bookmark