توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53479
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
نماینده خلخال:
حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی برای جامعه مفید است
حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی برای جامعه مفید است
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان فرصتی برای شکوفایی استعدادهای جوانان را فراهم می‌کنم و به آنها نشان می‌دهد که نظام به دنبال جوانان و رفع مشکلات آنان است.

بشیر خالقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: شاید تعداد بازنشستگانی که با اجرای این قانون از میز مدیریت کنار می‌روند و منصب‌های خالی شده از کنار رفتن مدیران پاسخگوی اشتغال تمامی جوانان بیکار نباشد، اما اجرای این قانون از نظر روحی تاثیر مثبتی در جامعه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: با اجرایی شدن این قانون افراد پس از بازنشستگی دیگر نمی‌توانند به کار خود در دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی کشور ادامه دهند. ما امروز در جایگاه‌های مدیریتی کشور به نیروهای جوان نیاز داریم. حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی هم از نظر روانی و هم از نظر مدیریتی برای جامعه مفید است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه «با تصویب این قانون جوانان احساس می‌کنند که نمایندگانی با آنان همراه شده‌اند» خاطرنشان کرد: ما در کشورمان نیروی انسانی با تجربه و تحصیلکرده زیادی داریم که با اجرایی شدن این قانون فرصت‌های شغلی مناسبی برای آنها فراهم می‌شود.

خالقی تصریح کرد: افرادی که امروز پس از گذشت چندین سال به مدیران باتجربه تبدیل شده‌اند از یک نقطه‌ای شروع به کار کرده‌اند و فرصت به آنها داده شده است تا تجربه لازم را کسب کنند. در خصوص جوانان نیز باید اینگونه عمل کنیم.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark