توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 40879
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
یک نماینده مجلس تاکید کرد
مشارکت در انتخابات ، ضریب امنیت سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد
نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: هر اندازه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد ضریب اطمینان سرمایه گذاری بالا می رود.
مشارکت در انتخابات ، ضریب امنیت سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد
به گزارش خط نیوز؛ حجت الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: مردم همیشه در مراسم‌های مختلف مانند ایام دهه فجر، راهپیمایی‌های 22 بهمن و روز قدس و حتی شرکت در انتخابات‌ها همدلی وهمراهی، قدرت، توان و پتانسیل و وحدت را منعکس کرده و نشان‌ داده‌اند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین ابراز کرد: در این ایام که در آستانه انتخابات قرار داریم و چشم دنیا به حضور مردم ما دوخته شده و با تبلیغاتی که اخیرا راه انداخته‌اند تا باعث دلسردی مردم از راهپیمایی و پای صندوق‌های رأی شوند ضروری به نظر می‌رسد مردم با توجه به بلوغ فکری- سیاسی که دارند توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

وی تاکید کرد: قطعا هر چه حضور باشکوه‌تر، توانمندتر و منسجم‌تر باشد دشمنان نسبت به برنامه‌ها و نقشه‌های آینده‌شان تجدید نظر خواهند کرد، زیرا اگر خدای نکرده حضور مردم کمرنگ باشد آن‌ها توطئه‌هایی را تدارک می‌بینند و در فکر ضربه‌زدن و صدمه‌زدن به ما خواهند بود بنابراین باید با درایت نقشه‌های دشمن را تشخیص داده و نقش برآب کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره حضور حداکثری ومشارکت در انتخابات وتاثیر آن بر جلب اعتماد سرمایه گذاران خارجی نیز اظهار کرد: سرمایه‌گذار در جایی اقدام به سرمایه‌گذاری می کند که امنیت و آرامش وجود داشته باشد بنابراین هر چه افراد شرکت کننده در انتخابات بیشتر باشند ضریب اطمینان و امنیت سرمایه گذاری بالا می رود .

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس همچنین بیان کرد: سرمایه گذاران خارجی در شرایط پساتحریم منتظر ایجاد بستر و ظرفیتی بودند که قطعا در این شرایط فعلی از فرصت به وجود آمده استفاده خواهند کرد.
Share/Save/Bookmark