توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58960
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
محمدی: به محمد نخودی فرصت دادیم تا حرف و حدیثی باقی نماند/ سعی کردیم بهترین تصمیم را در مورد تیم آسیایی بگیریم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کادر فنی تیم ملی سعی کرده بهترین تصمیم را در مورد تیم آسیایی بگیرد نکته مهم انتخاب کشتی‌گیری است که تا همین سال گذشته در رده نوجوانان کشتی گرفته است.
محمدی: به محمد نخودی فرصت دادیم تا حرف و حدیثی باقی نماند/ سعی کردیم بهترین تصمیم را در مورد تیم آسیایی بگیریم
به گزارش خط نیوز؛ غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضورش در مناطق سیل زده استان لرستان اظهار داشت: کاری که انجام دادم وظیفه انسانی‌ام بود، وظیفه‌ای که هر کسی در قبال هموطنش دارد. با توجه به اینکه این اتفاق در لرستان رخ داده بود بر خود لازم دانستم که حتما در کنار هم استانی‌های عزیزم باشم که البته بچه‌های زیادی ما را در این کار همراهی کردند، نفراتی مثل طالب نعمت‌پور، مهرداد کریم‌پور و چند تن دیگر از کشتی گیران استان و البته دوستان هنرمندی چون احسان عبدی‌پور از هنرمندان بزرگ ایران، آنجا اتفاق خوبی افتاد و آن هم این بود که یاد گرفتیم کنار هم باشیم.

وی در مورد وضعیت مردم در شهرها و روستاهای سیل زده استان لرستان خاطرنشان کرد: شرایط که اصلا خوب نبود، همه چیز نگران کننده و ناراحت کننده بود درست مثل شیراز و گلستان و خوزستان، اما لرستان بیشتر همه نقاط از سیل آسیب دید و تعداد روستاهایی که حتی تخریب صددرصدی را تجربه کردند قابل شمارش نبود. روستایی مثل دمرود کاملا ویران شده بود و در خود پلدختر بخش‌هایی از شهر با خاک یکسان شده بود و این چیزی نیست که بدون همت همه درست شود، همه باید پای کار قرار بگیرند تا زودتر خرابی‌ها آباد شود.

سرمربی تیم ملی آزاد بزرگسالان در مورد انتقاداتی که در مورد معرفی تیم آسیایی می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم کادر فنی تیم ملی سعی کرده بهترین تصمیم را بگیرد و وقتی ترکیب را می‌بینیم اسم جوانان و بزرگسالان خوبی در آن قرار دارد. نکته مهم انتخاب کشتی‌گیری است که تا همین سال گذشته در رده نوجوانان کشتی گرفته و امسال اولین سال جوانانش هست که در انتخابی تیم ملی جوانان درخشیده و اول شده است. توجیه ما در انتخاب او دیدن آینده است. ما در عین حال که قطعا مصطفی حسین‌خانی را حفظ خواهیم کرد و در این وزن رضا افضلی را هم داریم، به کشتی گیر جوانی چون محمد نخودی هم در ٧٤ کیلوگرم میدان می‌دهیم چون جهانی و المپیک‌های آینده را می‌بینیم.

محمدی ادامه داد: ما به نخودی هم فرصت دادیم تا جای حرف و حدیثی باقی نماند و بعد از آسیایی بهترین تصمیم را در مورد اوزان دهگانه تیم ملی خواهیم گرفت. درنهایت فکر می‌کنم این تیم باید از نظر روحی هم آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شود.کار ما در آسیا قطعا سخت خواهد بود چراکه مسابقات جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است و مدعیان حرف های زیادی برای گفتن دارند.
Share/Save/Bookmark