توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 56070
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
خطاب به دادستان کل کشور
بوي بهشتي
بوي بهشتي
به گزارش خط نيوز؛ کردستان مهد شهيدان مظلوم است، به يقين مامن و ملجا که يادماني از شهيدان راست قامت اين ديار يادم مي آيد روزي در محضر سردار شهيد کاظمي جمله جالبي فرمودند که ما افتخار مي کنيم که عزيزاني را تقديم کرديم که مردم کرد آسوده باشند و در امنيت زندگي کنند. اين جملات و صدها شهيد اين ديار خونين نشانگر عزمي جدي است که نظام و انقلاب در کردستان رويه جاري خود نمود که مردم اين ديار بتوانند در آسايش و امنيت زندگي کنند، شهداي خانواده هاي بزرگ (بارنامه) (شريف خان زادي) و خيل شهيدان ديگر کردستان را براي هميشه بيمه نمود. استمرار راه شهيدان به حسن تدبير و سلوک دولتمردان از يک سو، و از سوي ديگر مردان مردي است که گمنام و پرتلاش در تداوم راه شهيدان به خدمت مشغولند.
نگارنده کردستان را به دليل ماهيت عشق به مردم شريفش و نجابت ذاتي آن ها ازجمله سرزميني مي داند که عطر شهادت و خدمت در آن هميشه ماندگار است غرض از اين مطلب در ايام هفته اي که در حال گذر است به يکي از مسئولين قضايي استان گذرم افتاد، علي رغم توطئه هاي بي حد و حصر دشمن در اين نقطه رابطه صميميت، دوستي، همدلي، و هم سويي مردم با مسئولين قضايي استان دلگرم کننده و سرشار از عشق و عاطفه بود.
من قضات فراواني را ديده ام گاهي کم حوصله، داراي ضيق صدر و يا صبور و بردبار، ولي اين جا در قامت دادستان استان کردستان مردي را ديدم که از رفتارش و صبغه هاي انساني و ولايي اش بوي بهشتي مي داد. در آن وقت متهمي آمد تند و پرگو و پرحاشيه، و در نوشته و پرونده اش سرشار بود از توهين و هتک حرمت، به دادستان استان بعد از مطالعه پرونده مسئول دفترش را صدا زد و گفت من از ايشان شکايتي ندارم، شايد جواني، شايد شبکه هاي مجازي، شايد و شايد و شايد ولي آن جا که حق شخصي خويش به ميان مي آيد به آساني بخشيد. متهم اشک در چشمانش حلقه زد، شايد نداي دروني و وجدانش با قطرات اشکش اعتراف کرد که به اشتباه رفته است.
دادستان کردستان فرزندي از همين مناطق غرب کشور است از ابتداي اوان کار در همين استان بوده است فراز و فرودها استان و بحر بحران هاي آن را درک مي کند و فهم ولايي نسبت به آن دارد.
آقاي جوهري دادستان نجيب، ولايي و کاردان استان اينک مسئوليت وجداني و انقلابيش از دادستاني کردستان فراتر رفته مرجع و ملجا کمک به مردم است. چهره خندان، شاداب، مومن و داراي خوي بهشتي و اکنون بهشتي مسلک شده؛ و من آن جا احساس کردم چنين مسئوليني را بايد پاس داشت. جوهري دادستان انقلاب و عمومي کردستان که بارها مورد تهاجم رسانه هاي ناجوانمرد دشمن قرار گرفته امروز به عنوان يک الگوي خدمتي ولايتي، توانمند و توانا به خدمت به مردم مي انديشد، کاش همه مسئولين ما جوهر، جوهري بودن را داشته باشند، ما وامدار اخلاق انقلابي و ولايي ايشانيم... و با هم معامله و تعاملي جز انقلاب نداريم... ايشان را چهره اي خدوم، انقلابي، ولايي، و داراي اعتقاد عملي به آرمان هاي نظام مي دانيم و اين توفيق خاص، قضايي را به رئيس قوه قضاييه و دادستان کل کشور
تبريک مي گوييم... ايشان را نمادي از رويش،
مومنانه ترين نيروهاي ولايتي مي دانيم. والحق عاشق خدمت. يا علي
Share/Save/Bookmark