توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65250
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
اعمال محدودیت در آرامستان‌ کرمانشاه
فرماندار کرمانشاه از اعمال محدودیت برای تردد در آرامستان کرمانشاه(باغ فردوس) به منظور مقابله با شیوع کرونا خبر داد.
اعمال محدودیت در آرامستان‌ کرمانشاه
فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعمال محدودیت برای تردد در آرامستان کرمانشاه از امروز(9 مهر) تا خروج کرمانشاه از وضعیت قرمز کرونایی، گفت: با همکاری سازمان آرامستان‌های شهرداری، در آرامستان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی و تا خروج از وضعیت قرمز کرونایی محدودیت تردد خواهیم داشت.

رنجبر اضافه کرد: قرار شده فقط یکی از دربهای باغ فردوس برای برگزاری مراسم خاکسپاری افراد تازه درگذشته آن هم تا ظهر باز باشد و برای قطع زنجیره انتقال بیماری در هر مراسم خاکسپاری تنها چند نفر از بستگان درجه یک متوفی آن هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی می‌توانند در آرامستان حضور داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از خانواده های داغ دیده خواست تا به هیچ عنوان برای برگزاری مراسم سوم، هفتم، چهلم، سال و... در محوطه باغ فردوس برنامه ریزی نکنند، چون تردد در محوطه آرامستان‌ها محدودیت دارد.

وی یادآوری کرد: مجالس عزا یکی از کانون های مهم شیوع بیماری کرونا هستند و توصیه می شود مردم برای سلامت جان خود و عزیزانشان از برگزاری مجالس عزا برای عزیزان تازه در گذشته خود صرف نظر کنند، چون شیوع کرونا می‌تواند داغ آنها را سنگین‌تر کند.
Share/Save/Bookmark