توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57187
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
افشاگری وکیل ترامپ درباره تداوم مذاکرات مربوط به ساخت برج در مسکو تا انتخابات ۲۰۱۶
افشاگری وکیل ترامپ درباره تداوم مذاکرات مربوط به ساخت برج در مسکو تا انتخابات ۲۰۱۶
وکیل شخصی دونالد ترامپ اظهار کرد، مذاکرات برای ساخت برج ترامپ در مسکو احتمالا تا انتخابات ۲۰۱۶ ادامه داشته است.

به گزارش ایسنا، رودی جولانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی اظهار کرد، ترامپ به خاطر می‌آورد که "در سراسر سال ۲۰۱۶" و "تا ماه اکتبر یا نوامبر" درباره پروژه ساخت برج ترامپ در مسکو با مایکل کوهن، وکیل سابقش گفت‌وگوهایی داشته است.

جولیانی گفت: متوجه شده‌ایم که این گفت‌وگوها در تمام سال ۲۰۱۶ ادامه داشته‌اند. مذاکرات زیادی در این باره وجود نداشته اما مذاکراتی وجود داشتند. نمی‌توان از تاریخ دقیق آن‌ها مطمئن بود اما رئیس جمهوری به یاد دارد که گفت‌وگوهایی در این باره با مایکل کوهن داشته است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، جولیانی درباره پاسخ‌های کتبی وکلای ترامپ به تیم رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده احتمال مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ اظهار کرد: ترامپ همچنین به خاطر دارد که این مذاکرات احتمالا تا اکتبر یا نوامبر ادامه داشته‌اند. پاسخ‌های ما تا زمان برگزاری انتخابات را پوشش می‌دهند.

مارک وارنر، سناتور دموکرات و یکی از اعضای برجسته کمیته اطلاعات سنا اظهار کرد، افشاگری جولیانی درباره ادامه داشتن مذاکرات تا نوامبر ۲۰۱۶ "اخبار جدیدی" برایش بوده است.

وارنر افزود: این خبر بزرگی است. چرا دو سال بعد از این وقایع و با این همه تحقیقات، حالا از این مساله مطلع شده‌ایم؟ به نظر این حقیقتی مربوط به این پرونده است که رای‌دهندگان باید از آن مطلع شوند و فکر می‌کنم قابل توجه است که سال پس از این اتفاق، تازه به آن پی برده‌ایم.

انتهای پیام

مترجم: غزال حسین‌خانی
Share/Save/Bookmark