توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51787
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
نامجومطلق: غیبت تیام و تعویض شجاعیان در شکست استقلال تأثیر داشت/ استقلال در کار تاکتیکی نامنظم بود
مربی پیشین استقلال معتقد است غیبت مامه تیام و تعویض شجاعیان در شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن تأثیرگذار بود.
نامجومطلق: غیبت تیام و تعویض شجاعیان در شکست استقلال تأثیر داشت/ استقلال در کار تاکتیکی نامنظم بود
به گزارش خط نیوز؛ مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری یک بر صفر تیم اصفهانی همراه بود، اظهار داشت: اگر این مسابقه را به دو قسمت تقسیم کنیم نیمه اول برای استقلال و نیمه دوم برای ذوب‌آهن بود. استقلال بازی را خوب شروع کرد و موفق شد موقعیت‌های خوبی را به‌وجود بیاورد، اما رشید مظاهری درون دروازه ذوب‌آهن نمایش خوبی داشت و جلوی پیش افتادن استقلال را گرفت. در نیمه دوم جریان بازی به‌نفع ذوب‌آهن بود که رحمتی با چند مهار خوب عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش گذاشت.

نامجومطلق با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شد ذوب‌آهن در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی ایجاد موقعیت کند، گفت: ذوب‌آهن روی همین موقعیت‌ها موفق شد که یک ضربه پنالتی بگیرد و با همین پنالتی بازی را پیروز شود. نیمه اول استقلال پرس را از زمین حریف انجام می‌داد و سعی می‌کرد ذوب‌آهن را در زمین خودش نگه دارد، اما این تیم در جریان بازی تاکتیک‌های خوبی مقابل ذوب‌آهن نداشت.

وی با اشاره به تعویض داریوش شجاعیان به‌دلیل مصدومیت عنوان کرد: این تعویض باعث شد زور استقلال در نیمه دوم کمتر شود و ذوب‌آهن بتواند به دروازه استقلال نزدیک شود و موقعیت ایجاد کند. شفر می‌توانست در تعویض‌ها خسرو حیدری را هم به بازی بیاورد که اگر این طور می‌شد دیگر نیاز نبود جای چشمی و منتظری عوض شود. در این بازی استقلال در کار تاکتیکی نامنظم بود.

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه «پیروزی یک بر صفر در این بازی, هیچ تضمینی برای ذوب‌آهن در بازی برگشت نخواهد بود» تصریح کرد: در تهران شرایط فرق می‌کند و کار استقلال راحت‌تر است. امیدوارم استقلال در بازی برگشت نتیجه این بازی را جبران و به مرحله بعد صعود کند.

نامجومطلق در پایان به تسنیم گفت: ذوب‌آهن الآن فقط نیمه اول را از استقلال برده و هنوز یک نیمه دیگر در تهران مانده است. امیدوارم استقلال از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند. قطعاً دربازی برگشت کفه ترازو به‌نفع استقلال است. امیدوارم تا آن زمان مامه تیام هم آمادگی بازی کردن را پیدا کند, چون در این بازی هم غیبت این بازیکن خیلی تأثیرگذار بود. [معتقدم] استقلال در بازی برگشت به تیام خیلی نیاز داشته باشد.
Share/Save/Bookmark