توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64477
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۹
هفت پرده بحران و توطئه
هفت پرده بحران و توطئه
تحمل تمام شده است
به گزارش خط نیوز ـ رويکرد اين روزهاي دولت تدبير و اميد و سکوت در قبال افزايش سرسام آور قيمت ها، و ارز و ساير اقلام سکوت پرمعني است، در کنار اين سکوت، برخي حاشيه هاي آتش سوزي ها امري مزيد بر علت است انديشه تابستان داغ بحران که توسط ايادي استکبار رقم خورده نمي توان به سادگي از آن گذشت. برخي از درمان ها در علم اقتصاد هم نيازمند درمان هاي اورژانسي است و نمي توان آن را پشت در اتاق هاي انديشه سازي و بازي با آن سپري نمود. امروز ضرورت دارد که مجلس به فوريت وارد ميدان شده و تکليف اين وضعيت را روشن کند، چرا اين که اين رويه و سامان در حوزه تامل و تحمل بيش از اين نيست و تحمل تمام شده و الان فصل تعليل و جراحي است . به هر قيمت ؟!
نامه موسوي خوئيني ها
نامه موسوي خوئيني ها از افتضاح هاي سياسي جريان (خط 3)، (چپ ها) و(اصلاحاتي ها) است عموماً موسوي خوئيني ها را مي توان همتاي در سکوت و سايه حجاريان دانست، تست هايي که امروز جريان اصلاحات بعد از شکست از مردم به صورت (موردي) و به ميدان آوردن(شاه مهره هاي) شکست انجام مي دهد. آزمون و خطايي است که از امواج برخاسته از آن بهره سياسي را نصيب خود مي کند پرونده سياه اصلاحات (خط 3) و جريان چپ از آيت اله منتظري تا فتنه، از 78 تا 98 و عملکرد اين جريان وابسته به قدرت و در سايه سار نشستن خوان خون شهدا ادامه دارد، مولتي ميلياردرهاي جريان چپ و اصلاحاتي و فراري و حجاريان همه دست در يک کيسه دارند و همه و همه ريشه پوسيده آنان در خاک بيگانه است خوئيني ها تئورسين انقلاب بي ولايت فقيه تا حاج زاده وو همه و همه ريزش هاي انقلاب بزرگ خميني اند، اين جماعت از (طومارشان) عليه رهبري در سال هاي نخست وزيري موسوي تا فتنه هاي کوچک و بزرگ را علمداري کرده اند و امروز هم اشک تمساح و حصر، رابطه با آمريکا که همگي اسناد خيانت اين جريان خبيث است.
کرونا
موج رو به گسترش کرونا مهم ترين علت آن بي تدبيري هاست، قرنطينه و ايجاد محيطي سالم بايد از ابتدا مطمع نظر دولت بوده باشد (شل و سفت کردن ) و بازي با سلامتي مردم و مقصر دانستن مردم کار درستي نيست، به فرض مردم راه را درست نرفته اند، پس شما چه کاره ايد که راه و چاره را نمي نمائيد؟!!
عمارها و يا شاه مارها
عمارهاي با بصيرت فراواني بحمداله در جامعه ما يافت مي شود و اما نبايد از مارهاي در آستين غفلت کرد نفوذي ها، دو تابعيتي ها، سرمايه سالاران، باندهاي بزرگ فساد و رانت همه و همه در يک صف متحد با حمايت بوق هاي بيگانه در ميدانند، بايد مراقب باشيم و باشيد نفوذ و استحاله خطرناک تر از هر موضوعي است که رهبر انقلاب به آن تاکيد دارند. عمارها هم نبايد فريب شاه مارها را بخورد، فصل برخورد است گام دوم بدون مبارزه با فساد مقدور نيست، ايها الناس بگوش باشيد.
آتش سوزي هاي اخير
تابستان داغ شائبه آتش سوزي ها و توطئه در اين زمينه را نشر مي دهد، مسائل پيش آمده در آتش سوزي هاي اخير نشانگر اين مهم است که اگر حتي عمدي در کار نيست سخنگويان ما خوب به پردازش نمي پردازند و در تراز تبليغات بيگانه سخن يا نمي گويند يا نمي دانند جا دارد که مسئولين در اين زمينه پخته تر و مستدل تر و منظم تر سخن بگويند.
تا مرد سخن نگفته باشد
عيب و هنرش نهفته باشد
محاكمه طبري و عوامل آنُ،
به سردار عدالت پيشه قوه افتخار مي كنيم، آنچه مهم است برخي مواضع قابل قبول نيست چرا و به چه دليل شخصي چون اكبر طبري مولتي ميلياردر از محاسبه آن غفلت شده تا با شبكه اي پيچيده همه را آلوده كند و انگشت اتهام بسوي نظام توسط بيگانگان را رقم بزند، زماني كه براي يك دهيار يا مدير كوچك هزاران استعلام مي شود بايد جواب داده شود باند طبري چگونه قدرتي بوده كه برخي بي گناهان را به دام و حتي قضات را تبعيد نموده و هزاران شكوائيه و درد دل مردم را در كاغذ خرد كن ها ريخته اند. سخنان و حجت روشن مقام معظم رهبري در هفته قوه قضائيه مستدل و معتبر است انشاء‌الله ديگر شاهد چنين رخدادي نباشيم.
مافيا همه جا؟!
خوراك ودان مرغ ، مافيا دارد. سكه مافيا دارد. ارز مافيا دارد، مسكن مافيا د ارد و و و و هركدام سلطان خاص خويش، اين مافياها يك روزه مافيا نشده اند، اين شجره خبيثه، كرونايي است بفرموده مقام معظم رهبري بايد دست آن قطع شود، زمينه رشد اين مافيا در دو دولت تدبير و اميد به نزديكترين اشخاص موثر در دولت رسيده است. لذا بر قوه قضائيه واجب است با وجود مدير، مدبر عدالت پيشه ريشه كني مافيا و سلاطين اقدام كند.
شجره خبيثه مافيا بيشترين قربانيش مردم عادي هستند، بايد ريشه فساد را خشكانيد ولو در پناه فلان شخص باشد؟!
Share/Save/Bookmark