توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 48015
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
منتقدان که شاید دوستم باشند مصدومیت دوره‌های قبل را هم ببینند!
انوشیروانی: در مورد رستمی، فدراسیون تصمیم‌گیرنده است/امیدوارم مشکل سهراب حل شود/قول قهرمانی در آسیا را نمی‌دهم
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با بیان اینکه امیدوار است مشکل سهراب مرادی حل شود، گفت: برای مسابقات آسیایی قول قهرمانی نمی‌دهم اما قول می‌دهم جایگاه خوبی داشته باشیم.
انوشیروانی: در مورد رستمی، فدراسیون تصمیم‌گیرنده است/امیدوارم مشکل سهراب حل شود/قول قهرمانی در آسیا را نمی‌دهم
به گزارش خط نیوز؛سجاد انوشیروانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص آماده‌سازی تیم وزنه‌برداری جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: اتفاقاتی رخ داده که دستمان بسته شده و هدف اولمان این بود که دو تیم متفاوت را راهی مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی کنیم. متاسفانه این هدف ما محقق نشده و باید از برخی نفرات بخصوص در ٤ وزن دوم در هر دو تورنمنت استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ادامه مصدومیت بهداد سلیمی که تازه خوب شده و امیدوارم به جهانی امسال برسد در کنار شکستن انگشت پای سلیمانی و مصدومیت بهرام‌زاده در خلال برگزاری لیگ باعث شد برخلاف لیست اولیه تصمیم بگیریم و ترکیب را تغییر دهیم.

انوشیروانی عنوان کرد: سهراب مرادی هم هنوز به اردو نیامده و دوست دارم مشکلات او نیز که عمده‌اش مشکلات مالی است حل شود و بار دیگر سهراب را در اردوها ببینیم.

سرمربی تیم ملی در ارتباط با اینکه آیا سهراب مرادی به مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی می‌رسد یا خیر، عنوان کرد: لزومی ندارد که مرادی به این مسابقات برسد و امیدوارم برای مسابقات جهانی آماده باشد.

انوشیروانی در خصوص برخی انتقادات از وی و وجود نفرات مصدوم در اردوها گفت: در زمانی که تیم ملی دست من بوده کم آسیب‌ترین تیم را داشته‌ایم و جدا از آن از لحاظ دارویی هم حساسیت‌ها در جهان بالا رفته و مثل سابق نیست اما شرایطی ایجاد کردیم که ریکاوری به موقع باشد و تمرینات هم فشار متوازنی ایجاد کند. تا امروز در این امر موفق بودیم و یک سالی که در راس امور هستیم آسیب جدی نداشتیم. آسیب‌ها جزیی بوده و منتقدان باید دوره های قبلی را هم ببینند، هرچند این نفرات شاید از دوستان ما باشند!

نایب قهرمان المپیک لندن در خصوص غیبت مرادی و رستمی و البته مصدومیت سلیمی و اینکه نبود احتمالی این نفرات در مسابقات جهانی آمریکا آیا مشکل ساز نخواهد شد، تصریح کرد: تا مسابقات جهانی مشکلات حل می‌شود. اگر شرایط مدیریت شود در مسابقات جهانی تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت ولی به شرطی که برنامه‌های ما به خوبی پیاده شود تا با آسایش در مسیر موفقیت قرار بگیریم. اگر شرایط مهیا شود قهرمان دنیا می‌شویم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ادامه داد: امیدوارم رستمی را در تیم داشته باشم و هیچ مربی منکر این موضوع نیست و همه چیز به فدراسیون بستگی دارد و آنها نیز درصدد هستند حواشی را به حداقل برسانند تا تیمی یکدست داشته باشیم. امیدوارم این مشکل نیز حل شود تا رستمی و مرادی در کنار سلیمی ایران را دست نیافتنی کنند.

انوشیروانی گفت: برای مسابقات آسیایی قول قهرمانی نمی‌دهم اما قول می‌دهم جایگاه خوبی داشته باشیم. ما به جوانان میدان داده‌ایم ولی چشم‌اندازی ٢ و ٤ ساله داریم تا در المپیک و بازی‌های آسیایی موفق باشیم.

وی با اشاره به تغییر وزن برخی ملی‌پوشان به تسنیم گفت: جابر بهروزی به ٧٧ کیلوگرم آمده و مجید عسکری نیز به ٦٩ کیلو آمده است و نیاز به تمرینات و مسابقات بیشتری دارند. ایوب موسوی نیز به دسته ٩٤ آمده و علی هاشمی در 51 کیلو روی تخته می‌رود. بی شک اگر همین روند خوب را ادامه دهیم چند مدعی کسب مدال جهانی در آمریکا خواهیم داشت.
Share/Save/Bookmark