توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35785
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
آغاز ثبت اعتراضات یارانه‌ای از فردا
به گزارش خبرنگار مهر، از فردا پنجم خردادماه سال جاری قرار است سامانه ثبت اعتراضات احتمالی افراد حذف شده از دریافت یارانه نقدی فعال شود.

علی ربیعی وزیر کار در این باره اعلام کرده است: سامانه yaraneh۱۰.ir از پنجم خردادماه سال جاری به مدت ۱۵ روز به منظور ثبت اعتراضات حذف شده های یارانه نقدی، فعال خواهد بود.

قرار است مراحل رسیدگی به درخواست شهروندانی که نسبت به قطع یارانه خود معترض هستند، به صورت کاملا الکترونیکی و غیرحضوری انجام شود. وزارت کار تاکید کرده بررسی ها پس از ثبت درخواست افراد انجام و در صورت وارد بودن اعتراض افراد، دوباره یارانه آنها برقرار می شود.

پیش از آن نیز وزارت کار در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: آن دسته از شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ افراد غیرنیازمند تشخیص داده و یارانه آنها قطع شده است، در صورت اعتراض می توانند از تاریخ سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ به مدت یک ماه (البته وزیر کار این زمان را ۱۵ روز اعلام کرد) به آدرس الکترونیکی که اعلام می شود، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

۱- فرآیند بررسی اعتراضات (از ثبت درخواست تا پاسخ) کاملا غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

۲- کمیسیون موضوع ماده ۱۰ قانون هدفمندکردن یارانه ها اعتراض افراد را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به طور مجدد برقرار خواهد شد.

Share/Save/Bookmark