توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29755
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
نماینده کنگره: قانونگذاران آمریکایی در نوامبر تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کنند
یک نماینده ارشد کنگره آمریکا گفت قانونگذاران این کشور وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کنند.
نماینده کنگره: قانونگذاران آمریکایی در نوامبر تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کنند
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری خط نیوز ، «استنی هویر»، رئیس اقلیت (دموکرات‌ها) مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید قانونگذاران آمریکا هنگام بازگشت به واشنگتن در ماه نوامبر بایستی وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی کنند.

این نماینده ارشد کنگره گفت مذاکراتی را با سناتور رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا آغاز کرده تا در صورت شکست مذاکرات بین ایران و گروه ۱+۵ تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع شود.

وی گفت: «من فکر می‌کنم بسته به اینکه در ۲۴ نوامبر (۳ آذرماه) چه اتفاقی بیفتد، گزینه تحریم‌ها روی میز قرار دارد. قدرت‌های غربی باید این را برای ایران روشن کنند که در صورتی که مذاکرات در مسیر مورد قبول آمریکا پیش نرود، تحریم‌های فعلی کاهش نخواهند یافت.»

هویر افزود: «لازم است ایران بداند گزینه نظامی از روی میز برداشته نشده است و اینکه در صورت عدم توافق تحریم‌های اقتصادی بیشتری در راه است.

آقای هویر در بخش دیگری از اظهاراتش درباره با اعلام موافقت برای ارسال نیروهای زمینی برای مقابله با گروه تروریستی داعش گفت که این نیروهای پیاده‌نظام بایستی متعلق به متحدان منطقه‌ای آمریکا باشند و سربازان این کشور نباشند.
Share/Save/Bookmark