توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36595
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
نوری گفت به باشگاه قطری متعهد است
قنبرپور: حسینی بزرگ ماست اما برانکو بازیکن خارجی مدنظر خودش را می‌خواهد
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو بازیکن خارجی مدنظر خودش را می‌خواهد.
قنبرپور: حسینی بزرگ ماست اما برانکو بازیکن خارجی مدنظر خودش را می‌خواهد
به گزارش خط نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مصطفی قنبرپور در خصوص تجمع هواداران جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس که برای چندمین بار است در روزهای اخیر این اتفاق رخ می‌دهد، گفت: همه ما و هواداران یک خانواده هستیم و اگر آنها به اینجا می‌آیند هدف‌شان گفت‌وگو با ما است و نه بحث و جدل. به هر حال آنها دلشان برای تیم می‌سوزد و نگران آینده پرسپولیس هستند.

وی افزود: خود ما هم می‌دانیم زمان تا شروع لیگ کم است و تشکر می‌کنیم از هواداران که نگران تیم هستند و از آنها می‌خواهیم کمک کنند تا باشگاه در کمال آرامش بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد. لازم می‌دانم در اینجا تشکر کنم از مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه که تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنند. تشکر می‌کنم از بازیکنانی چون امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، رضا نورمحمدی و... که به باشگاه اعتماد کردند و بدون دریافت پول قرارداد خود را تمدید کرده و در تمرینات حاضر شدند.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت محمد نوری در این تیم یادآور شد: شب گذشته موقع اذان در جایی با محمد نوری گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم و او گفت، با باشگاه قطری به توافق رسیده و نسبت به این باشگاه تعهد دارد اما همچنان به پرسپولیس فکر می‌کند و نگران وضعیت این باشگاه است. ما هم از او تشکر می‌کنیم که با وجود پیشنهاد خوبی که از تیم قطری به او رسیده همچنان به پرسپولیس فکر می‌کند. در کل همه ما هدف‌مان این است که دست به دست هم داده و بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کنیم.

قنبرپور درباره اینکه برانکو گفته است تا امروز لیست خودش را تکمیل خواهد کرد، گفت: تمام سعی و تلاش ما این است طبق خواسته برانکو عمل کنیم. از این رو مهرداد جماعتی بعد از مذاکراتی که با باشگاه داشت باید به تست پزشکی می‌رفت که این کار انجام شد، فردا نیز مدافع مدنظر برانکو به تهران خواهد آمد تا مذاکرات نهایی را با وی انجام دهیم. هواداران نگران تیم هستند اما ما در تلاشیم خیلی سریع تیم را بسته و راهی اردوی خارجی شویم.

وی در واکنش به این قضیه که چرا برانکو نظری روی سیدجلال حسینی ندارد، تصریح کرد: سیدجلال حسینی مدافع ارزنده تیم ملی است اما برانکو تاکید دارد که مدافع خارجی مدنظرش باید جذب شود. این مدافع به گفته برانکو یک لیبرو و رهبر است و به کار تیمش می‌آید. جایگاه سیدجلال حسینی جدا و او همچنان بزرگ ما است. اگر برانکو می‌خواست ما حتما با او مذاکره می‌کردیم.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس افزود: طاهری در جلساتی که با اعضای کمیته نقل و انتقالات و فنی تیم داشته است، بارها به این نکته تاکید داشته که برانکو یک مربی بزرگ و حرفه‌ای است و باید خواسته‌های فنی او برآورده شده و در جذب بازیکن وی نظر نهایی را بدهد. در نهایت نیز خود برانکو باید پاسخگوی نتایج فنی تیم باشد.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که در نهایت پرسپولیس چه زمانی با تمام نفراتش تمرین خود را انجام می‌دهد، عنوان کرد: ما هر روز با برانکو در تماس هستیم و با نظر او به جذب بازیکنان جدید اقدام می‌کنیم، هدف ما این است که هرچه زودتر تیم را تکمیل کنیم تا حرف و حدیث‌ها از بین برود.

وی درباره اینکه برای پست دروازه‌بان مخصوصا در شروع لیگ که سوشا مکانی محروم است، به دنبال چه دروازه‌بانی هستند، گفت: اتفاقا این موضوع یکی از دغدغه‌های ما است. در جلساتی که با برانکو خواهیم داشت حتما این مسئله را مورد بررسی قرار دارد و سعی خواهیم کرد در غیاب سوشا مشکلی نداشته باشیم.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا با وجود ابراز تمایل کریم انصاری‌فر باشگاه پرسپولیس برای جذب او اقدام نمی‌کند، اظهار داشت: ما در این مورد فردا با برانکو صحبت خواهیم کرد اما همانطور که گفتم برانکو در پست‌های دفاع و حمله به دنبال بازیکن خارجی کروات مدنظر خودش است. دفاع مدنظر او فردا به ایران می‌آید و احتمالا مهاجم مدنظر وی نیز در روزهای آینده به ایران خواهد آمد. اگر به هر دلیل این مهاجم مدنظر برانکو جذب نشود ما به گزینه‌های بعدی فکر خواهیم کرد.
Share/Save/Bookmark