توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 31464
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
وضعیت بلیت‌فروشی دربی هفتادونهم تهران از زبان مهدی تاج
رئیس سازمان لیگ به تشریح چگونگی فروش بلیت‌های باقیمانده طبقه‌های اول و دوم ورزشگاه آزادی برای دیدار روز یکشنبه استقلال و پرسپولیس پرداخت.
وضعیت بلیت‌فروشی دربی هفتادونهم تهران از زبان مهدی تاج
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، مهدی تاج با اشاره به بلیت‌فروشی بازی استقلال - پرسپولیس اظهار داشت: اتفاق خوبی است که بتوانیم برای دربی بلیت‌های الکترونیکی‌ به فروش برسانیم. تا به این لحظه هزار بلیت طبقه اول باقی مانده که احتمالاً امروز به فروش خواهد رسید. امیدوارم تماشاگران بلیت‌های طبقه دوم را نیز فردا خریداری کنند که اگر این اتفاق رخ ندهد روز بازی با کارت هوشمند مردم می‌توانند بلیت خریده و در طبقه دوم استقرار یابند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در روز بازی استقلال - پرسپولیس طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز پر شود، اعلام کرد قیمت بلیت این بخش از ورزشگاه هشت هزار تومان خواهد بود.

تاج خاطر نشان کرد: امیدواریم صرف نظر از کیفیت بازی که در اختیار ما نیست بتوانیم سر ساعت و به بهترین نحو مسابقه را برگزار کنیم. این بهترین مسابقه لیگ ماست و امیدواریم در کیفیت بالایی برگزار شود. سوای برگزاری، این دیدار امتحانی خواهد بود برای مسئولان مدیریت شهری مانند اورژانس، راهنمایی و رانندگی و ... که جمعیت ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفری را ببینند. البته امیدواریم اتفاقی رخ ندهد و مشکلی به وجود نیاید.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در خصوص عدم پرداخت دستمزد داوران در لیگ‌های پایین‌تر اظهار داشت: این بحث درستی است. ما مقداری از دستمزد داوران را پرداخت کرده‌ایم اما در گذشته دستمزد داوران برعهده ما نبود. امسال دستمزد داوران لیگ دسته اول، دوم و سوم به ما مربوط می‌شود اما هنوز درآمدها را کسب نکرده‌ایم تا بتوانیم پول داوران را پرداخت کنیم. با این وجود تا ۱۰-۱۵ روز آینده پول داوران پرداخت خواهد شد.
Share/Save/Bookmark