توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46224
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
مونتلا: میلان همسطح ناپولی بازی کرد و حقش نبود شکست بخورد
سرمربی تیم فوتبال میلان شکست خانگی تیمش برابر ناپولی در هفته بیست‌و‌یکم سری A را ناعادلانه دانست.
مونتلا: میلان همسطح ناپولی بازی کرد و حقش نبود شکست بخورد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، وینچنزو مونتلا می‌گوید در حالی تیمش در خانه با نتیجه 2 بر یک به ناپولی باخت که همسطح این تیم بازی کرده بود.

مونتلا در پایان بازی گفت: من فکر نمی‌کنم که رویکرد بازیکنانم در آغاز مسابقه نادرست بوده باشد چون ما تلاش کردیم که بازی را تحت کنترل بگیریم. این بار حریف ما در دو گلی که به ثمر رساند بسیار خوب عمل کرد و از این رو باید مقابل قدرتش سر تعظیم فرود آوریم. متأسفانه دو گلی که ناپولی زد شیرازه تیم ما را از هم پاشید اما ما را مأیوس نکرد. بازی فوق‌العاده‌ای را شاهد بودیم که کیفیت زیادی داشت و من از تماشایش لذت بردم. من اطمینان دارم که هواداران هم لذت برده‌اند.

مونتلا افزود: از عملکرد تیمم راضی‌ام و فکر می‌کنم که با تیمی که نباید فراموش کنیم که ما همسطح تیمی بازی کردیم که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ شد و قرار است در لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبه‌رو شود. ما تازه سفرمان را آغاز کرده‌ایم و این اتفاق باید ما را به آینده خوشبین کند. ما با سربلندی به کارمان ادامه خواهیم داد.

شکست خانگی برابر ناپولی ضربه سنگینی به شانس میلان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده زد.

مهاجم پیشین رم در این خصوص گفت: من ترجیح می‌دهم که فعلاً درباره اهداف‌مان حرفی نزنم. یک بازی معوقه داریم، پس هنوز از رسیدن به اهداف‌مان مأیوس نیستیم. باید ذهن‌مان را آزاد نگه داریم حتی بعد از شکست‌ها و باید درک کنیم که حتی بدون مهره‌های کلیدی‌مان هم توانستیم عملکردی فوق‌العاده ارائه کنیم. من فکر می‌کنم تعداد تیم‌هایی که در این فصل می‌توانند همسطح با ناپولی بازی کنند معدود هستند. گاهی اوقات ما بر بازی کنترل داشتیم و من فکر نمی‌کنم که حق میلان در این بازی شکست بوده باشد. از نتیجه ناراحتم اما از عملکرد تیمم راضی.
Share/Save/Bookmark